Nei, hehe. Hadde det kun vært til oss hadde det vært sjelden her og.
Mannen liker jo ikke slikt engang så![]()
Nei da er det ikke noe poeng i å bake så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hehe. Hadde det kun vært til oss hadde det vært sjelden her og.
Mannen liker jo ikke slikt engang så![]()
Han har feber, vondt i halsen, ingen stemme, en blemme på tunga og noen røde prikkerOff :/ Stått på en stund da ja.
Godt de er friske de fleste nå![]()
Hvordan syk er han som er hjemme nå?
Yes blir rimi herHerlig![]()
De er jo ikke noe å bry seg omOi skal sei![]()
Her har det dukket opp 3 små nå![]()
Nei offa. Stakkar:/ Hvem er det av de?Han har feber, vondt i halsen, ingen stemme, en blemme på tunga og noen røde prikker![]()
Liker å ha mye å gjøre, det gjør lønna mi ogsåRolig dag er greit eller liker du best mye å gjøre?
Har bare et sykt barn igjen her idag![]()
Neida,kan jo forsvinne og. Mannen sier de er søteDe er jo ikke noe å bry seg om![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Da er to av barna friske, kun mellomste igjen hjemme med meg
Han skal til legen idag![]()
Og jeg hadde da vært smellfetNei da er det ikke noe poeng i å bake så mye![]()
Bra jeg er så godt på geografi da, hahaSå å si midt i her også4mil sørøst for Trondheim
![]()
Huff da, når har dere legetime?Han har feber, vondt i halsen, ingen stemme, en blemme på tunga og noen røde prikker![]()
Jepp,rett ovenfor her...bor på OrkangerBra jeg er så godt på geografi da, hahasørøst sier meg ingenting
![]()
Jeg bor på fosen, om du vet hvor det er?![]()
Og jeg hadde da vært smellfethaha. jeg elsker jo søtt
![]()
Skulle hatt båt da,;så kunne jeg bare kommet overJepp,rett ovenfor her...bor på Orkanger![]()
hahaJeg spiser ikke så mye sånt, er ikke så glad i kaker og orker ikke så store mengder snop men feit er jeg allikevel Haha![]()
Typisk. Desverre blir det vel ikke bedre..For en makk mini kan være på stellebordet:S. Skal ihvertfall ikke ligge på ryggen så jeg får på han bleie