Skravletråd september

Ja mye man skal lure på her i livet :p

Oj det var mye banan Hehe hvordan lager du banankrem?

Lykke til hos legen i dag da ❤

Hehe ja. ville ikke valgt den kobinasjonen selv, men ikke jeg som skal ha den:P haha

Banankrem lager jeg med fløte, sukker og banan. er det til meg så foretrekker jeg nøtter i også, men det var visst ikke ønskelig:P

Hehe ja. ville ikke valgt den kobinasjonen selv, men ikke jeg som skal ha den:P haha

Banankrem lager jeg med fløte, sukker og banan. er det til meg så foretrekker jeg nøtter i også, men det var visst ikke ønskelig:P

Haha nei jeg ser den, banan og sjokoladebiter syntes jeg kan være godt eller banan og syltetøy, men liker ikke krem så lager med sjokoladekrem om jeg skal ha og da passer banan og sjokoladebiter bra :P Nøtter trur jeg hadde gjort seg bra der ja Hehe

God morgen :) her har det vært endel skravling siden sist jeg var innom :)

Haha nei jeg ser den, banan og sjokoladebiter syntes jeg kan være godt eller banan og syltetøy, men liker ikke krem så lager med sjokoladekrem om jeg skal ha og da passer banan og sjokoladebiter bra :p Nøtter trur jeg hadde gjort seg bra der ja Hehe
Yes helt enig:) Bedre kombinasjoner du nevner her;) men men. Får bør gjøre som jeg får beskjed om;)

Var en tusen innlegg siden sist. He he he!

Ja sov veldig godt! Har vel sovet ti timer. Så føler meg ganske uthvilt! :) du da?
Så flott da. Det bør være nok;)
Joda, var flink å legge meg tidlig i går og ble vekket 6. så ikke gale :)

Back
Topp