Skravletråd september

Nå sitter jeg på venterommet på legekontoret. Kontroll uke 39 i dag :p
Ellers skal jeg bake litt ;)
Dere da?

Alltid gøy å sitte på venterommet :P Lykke til hos legen :)
Hva skal du bake?

Akkurat nå tar lillebror jeg en lur, så skal vi ut å handle noen bursdagsgaver. Og jeg skal få gjort ferdig ostekaka i dag :P og så har vi ingen planer i hele helgen.....

Jada den er fin å sove på den, har tilbrakt mange netter på denne :p

Så bra du har fått sove godt da :)
Haha ja er de ikke søte når de vekker tidlig og med en presang i bleia :p

Hva skal du bake da? Skal du gjøre noe spennende med neglene eller bare sånn vanlig? Jaja sånn er det noen ganger, det viktigste er å tenke på dere jenter akkurat nå og ikke jobben :)

Bake en hestekake og en marsipankake:)

Enkle franske:)

Ja, måtte krype til korset i går:(

Ja men det gikk, ble mye rotmos med tilbehør og div gryter :P utrolig hva man kan lure i folk når de ikke ser hva som er i maten Haha :P

Ja det vil jeg tru kan være en utfordring! Bra det løsner litt da, det er ikke bare bare å lage mat til så mange når det er mye som skal taes hensyn til.
Vi kamuflerer mye mat :p Veldig gøy å se at de sier "mmmm" og "dette er det beste jeg har smakt!" Selv om det inneholder ting de egentlig ikke liker :)

Bake en hestekake og en marsipankake:)

Enkle franske:)

Ja, måtte krype til korset i går:(

En kake som er formet som hest, eller heter kaka hestekake? Haha hva fyller du marsipankaka med?

Det er fint da :)

Ja men det er nok det beste nå! Kroppen din har nok og er ikke klar for jobb nå. Og selv om det kan være kjedelig og dumt så er det jo bare snakk om en kort tid iløpet av arbeidslivet ditt!

God morgen :) skal straks lever i bhg :)

En kake som er formet som hest, eller heter kaka hestekake? Haha hva fyller du marsipankaka med?

Det er fint da :)

Ja men det er nok det beste nå! Kroppen din har nok og er ikke klar for jobb nå. Og selv om det kan være kjedelig og dumt så er det jo bare snakk om en kort tid iløpet av arbeidslivet ditt!
hehe godt spm;) Den er forma som hest. Er sjokoladekake:)

Banankrem, baninbiter og vaniljekrem.

Yes helt sant det. Blir spennende å til legen senere

hehe godt spm;) Den er forma som hest. Er sjokoladekake:)

Banankrem, baninbiter og vaniljekrem.

Yes helt sant det. Blir spennende å til legen senere

Ja mye man skal lure på her i livet :P

Oj det var mye banan Hehe hvordan lager du banankrem?

Lykke til hos legen i dag da ❤

Back
Topp