Ja, kan vel være fare for detEllers så blir den spist opp ene og alene av meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan vel være fare for detEllers så blir den spist opp ene og alene av meg![]()
Viste bilde til gubben,han var enig at de skulle bakesJa, kan vel være fare for det![]()
![]()
Er viktig det ogsåSå snill du er da![]()
Kan ikke love for i morgen daTusen takk![]()
Kom de fram ?Men det går fint
Mannen synes også den så veldig fristende utViste bilde til gubben,han var enig at de skulle bakesnå helst...men blir ikke før i morgen og lørdag
![]()
Så tror det blir en skikkelig kalori helg i helgaMannen synes også den så veldig fristende ut
Hadde nesten glemt den selv, men kom på nå når du la ut bilde av den andre![]()
Synes allerede det har blitt vel mange kalorier her denne ukaSå tror det blir en skikkelig kalori helg i helga![]()
![]()
JaTenner kan være trøblete for mange![]()
Er ganske flink i ukedagene,så jeg har litt bedre samvittighet i helgeneSynes allerede det har blitt vel mange kalorier her denne uka![]()
![]()
Det er ikke lovDet var hyggelig å høreHadde ikke glemt dere heller, bare å sjekke tråden
![]()
Er egentlig det her også, men ble verre denne uka når mannen var sykEr ganske flink i ukedagene,så jeg har litt bedre samvittighet i helgene![]()
He he ja ikke santDet ville jo vært rart![]()
Nei ikke ennåKom de fram ?![]()
Ikke vi i alle fallI dag er det fårikålens dag. Hvem skal ha dette til middag i dag?
Håper de snart er derNei ikke ennå
Har bagen kommet nå?Har sendt mannen på posten![]()
Hvertfall ikke viI dag er det fårikålens dag. Hvem skal ha dette til middag i dag?