Skravletråd september

Ikke dumt :-). Vel fortjent da med en lur:-). Satt skillingaboller til heving her så er det i ovnen om en liten stund:-)
Passet ypperlig med en dupp ja :)
Nå skal jeg begynne å planlegge middag...
Mmm...skillingsboller :)

Lillegutt slet med maten som baby:) mye urolig, mye gråt..
3 ganger hos kiro som fant mye løsninger hos lille, så ble han som ny:D

Jepp. Samme som her. Kaver, skyter magen opp, kaster hodet veldig bakover. En hel treningsøkt for henne å spise. Og så går det såå sakte :p 100 ml på en halvtime... og masse gråt :p fekting med hender og bein.

Satser på han finner noe å fikse da :)

30% på årets lam på Meny.
Nå håper jeg at jeg har så mye plass i frysen jeg mener jeg har

Jepp. Samme som her. Kaver, skyter magen opp, kaster hodet veldig bakover. En hel treningsøkt for henne å spise. Og så går det såå sakte :p 100 ml på en halvtime... og masse gråt :p fekting med hender og bein.

Satser på han finner noe å fikse da :)
Da hadde det ikke forundret meg om det hjelper;)

Gud så effektiv man kan være når snupps sover godt på lurene sine **bank i bordet** all husarbeid tatt, flere maskiner med klær unnagjort, fått tatt meg dusj, henta post og generelt avslapning også ;)

Da hadde det ikke forundret meg om det hjelper;)

Nå må du ikke sette for store håp i meg :p haha.

Etter tre timer konstant skriking igår, og kaving, fekting og sur unge som nesten nekta å spise selv om hun så sulten ut, var jeg kjapp å ringe kiropraktoren idag :p verd å prøve ;)

Hva blir det til middag?
Det jeg prøver å planlegge :p
Vet ikke helt enda..orker ikke noe langdrygt :) har 2 biffer og en kyllingfilet som må spises,så noe med det i allefall ;) der da?

Er godt med både kylling og biff:-). Her blir det pannekaker idag:-)
Ja,det er det :) skal bruke begge da vi er 3stk,men er bare tilbehøret jeg spekulerer på :p
Pannekaker blir det for sjeldent her :p

Gud så effektiv man kan være når snupps sover godt på lurene sine **bank i bordet** all husarbeid tatt, flere maskiner med klær unnagjort, fått tatt meg dusj, henta post og generelt avslapning også ;)
Det er herlig når man får til så mye:D

Nå må du ikke sette for store håp i meg :p haha.

Etter tre timer konstant skriking igår, og kaving, fekting og sur unge som nesten nekta å spise selv om hun så sulten ut, var jeg kjapp å ringe kiropraktoren idag :p verd å prøve ;)
Absolutt verdt et forsøk:)
Skal prøve å ikke gi deg for store forhåpninger:P

Back
Topp