Dwt er greit,gleder megSkal bare steke dem først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dwt er greit,gleder megSkal bare steke dem først![]()
De kommer rykende ferske, så du må ordne med pålegg selvDwt er greit,gleder meg
Er slem med meg selv også daÅå dårlig gjort altså
MhmDet er alltid godt![]()
Moro! ekstra leken daHan ble nettopp 7mnd![]()
Det er jo supert godt det ogsåBare jeg og jentungen i dag, så må være melkefritt :/
Mulig det bare blir ostesmørbrød altså![]()
Jeg har også lyst til å bake mer, men tror jeg drøyer til i morgenMhm![]()
Ble jo bitt av den der bakingen nå...gira på å bake mermen vet ikke hva...
Ja, det er jo detDet er jo supert godt det også) levde på det da jeg bodde på hybel
![]()
Sitter å gransker nettet om hva jeg kan bake nåJeg har også lyst til å bake mer, men tror jeg drøyer til i morgen![]()
Ja du gjør vel detTrenger inspirasjon en gang i blant jeg også
Og du manglet vel gjær også ?Sitter å gransker nettet om hva jeg kan bake nåorker ikke noe avanserte greier,og greit om det kan fryses ned
![]()
Ha en flott dag på jobb daEr på jobb jeg
JeppOg du manglet vel gjær også ?
Lykke tilKiropraktor imorgen med lille snupps. Blir spennende å se om det kan ha noe virkning![]()
Håper du finner på noe lurt allikevelI dag har jeg ingen middagsplaner. Ikke noe som frister. Tenkte å bli invitert bort, men det passet ikke i dag :/
Okei, da kan du jo gjøre det om du finner en oppskriftJeppmen ikke noe problem å dra til butikken egentlig...er 2min unna
![]()
Ligger an til ostesmørbrødHåper du finner på noe lurt allikevel![]()
Ja,skulle ha bakt noen horn her også...blir sikkert det også noe annet om jeg finner på noeOkei, da kan du jo gjøre det om du finner en oppskrift
Jeg må få bakt fylte horn snart. Det er så kjekt å ha i fryseren. Pleier bake en stor runde før jul![]()