Det er santJa men vare det ikke regner skal jeg være fornøyd egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santJa men vare det ikke regner skal jeg være fornøyd egentlig![]()
Jeg har akkurat lagd en bolledeigJa man må det
Nå har jeg slengt sammen en sjokoladekake![]()
Egentlig ikke.Kan du ikke handle litt senere da?![]()
Egentlig ikke.
Skal handle stort + to bursdagsgaver, hente eldsten, pakke ut varene mens eldsten passer lille U, lage og steke fiskekaker mens jeg hjelper eldsten med leksene, hente mannen og frøkna kl 17...
Noe slikt noe, men på den andre siden, gøy å handle med glad baby i vognenAah. Stappa timeplan med andre ord
I dag har jeg ingen middagsplaner. Ikke noe som frister. Tenkte å bli invitert bort, men det passet ikke i dag :/
Det har jeg allerede spist denne uka og det var ikke det store altsåHer blir det noe så spennende som grandiosa til middag! Glemte å ta opp mat fra frysern til tining, så spennende mat idag![]()
Noe slikt noe, men på den andre siden, gøy å handle med glad baby i vognen![]()
Jepp, synes jeg var smart nåDa er det bare å sende basillene videre til naboen ja Haha
Å jasså?Mhmbare synd den ikke skal spises
![]()
Det har jeg allerede spist denne uka og det var ikke det store altså![]()
Det hørtes ganske smart utHmm lurer på om jeg skal komme meg i dusjen nå som lillebror sover. Så slipper det å bli Så stress før vi skal på hs![]()
Hvor har du gjemt deg??22 133 innlegg siden sist jeg tittet innomHadde visst helt glemt av denne tråden
![]()
Håper du fikk til detHmm lurer på om jeg skal komme meg i dusjen nå som lillebror sover. Så slipper det å bli Så stress før vi skal på hs![]()
Bedre det enn når han sover vel?Det føles så galt av meg å tenke på å dra og handle nå, akkurat nå som lille U leker og koser seg så godt.
Her har det vært lite spennende også. Mannen har vært syk og jeg har hatt mer enn nok å gjøre. Ble aldri tid til å dra på butikken og da tar man det man har. I dag har jeg ikke tatt opp noe fra fryseren da:/Haha vi ogsåble det på mandag og for vi var for slitne til å handle. Denne uka har vært kjedelig mat. Krevende baby tar sitt av energien til å lage spennende mat
![]()
Greit med det som er gjort daLurt! Kjenner jeg burde gjort det samme. Snupps har sovet siden halv 10. Ble heller husarbeid og sofasliting![]()
Krysser fingrene!Kiropraktor imorgen med lille snupps. Blir spennende å se om det kan ha noe virkning![]()