Skravletråd september

Kan du ikke handle litt senere da? :)
Egentlig ikke.
Skal handle stort + to bursdagsgaver, hente eldsten, pakke ut varene mens eldsten passer lille U, lage og steke fiskekaker mens jeg hjelper eldsten med leksene, hente mannen og frøkna kl 17...

I dag har jeg ingen middagsplaner. Ikke noe som frister. Tenkte å bli invitert bort, men det passet ikke i dag :/

I dag har jeg ingen middagsplaner. Ikke noe som frister. Tenkte å bli invitert bort, men det passet ikke i dag :/

Her blir det noe så spennende som grandiosa til middag! Glemte å ta opp mat fra frysern til tining, så spennende mat idag :p

Her blir det noe så spennende som grandiosa til middag! Glemte å ta opp mat fra frysern til tining, så spennende mat idag :p
Det har jeg allerede spist denne uka og det var ikke det store altså :oops:

Det har jeg allerede spist denne uka og det var ikke det store altså :oops:

Haha vi også:p ble det på mandag og for vi var for slitne til å handle. Denne uka har vært kjedelig mat. Krevende baby tar sitt av energien til å lage spennende mat:p

Haha vi også:p ble det på mandag og for vi var for slitne til å handle. Denne uka har vært kjedelig mat. Krevende baby tar sitt av energien til å lage spennende mat:p
Her har det vært lite spennende også. Mannen har vært syk og jeg har hatt mer enn nok å gjøre. Ble aldri tid til å dra på butikken og da tar man det man har. I dag har jeg ikke tatt opp noe fra fryseren da:/

Back
Topp