yes dagsenterHaha ja det er vel sånn at de fleste er borte på dagtid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yes dagsenterHaha ja det er vel sånn at de fleste er borte på dagtid![]()
Ja det syns jeg og.Ja veiledning er ikke noe problem, men å skulle ha deg til å skifte var jo utrolig tankeløst av vedkommende!
yes dagsenter![]()
Ja det syns jeg og.![]()
Men det skjønte vedkommende raskt da med min reaksjon![]()
Hos oss er under halvparten i jobb, resten er hjemme. Så der er det nok å gjøre eller å skravle med på dagen![]()
jada nytter ikke sette meg i arbeid såHaha det var jo bra det da![]()
Da fortjener du litt boller![]()
Høres godt utTror jeg får be samboer stikke innom butikken å kjøpe noen til meg altsåfikk så lyst på boller med brunost på!
Okei. her kan det bli stille på d-vakt.
ja det kan detJa det vil jeg tru, noen ganger kan det bli litt for stille på dagvakter syntes jeg selv om vi har mange hjemme![]()
Høres godt ut. Du får spør han om det
![]()
jada nytter ikke sette meg i arbeid så![]()
Skjønner jo du føler det ja. Ikke lett alltid å stå opp for seg selv.Hehe nei men det er bra! Følte så på at vi ikke var fult med personal på jobb så klarte ikke å la Værskulle egentlig bare være sosial med de og ta lette stell. Skulle egentlig be noen andre ta det om de grisa eller noe slik at jeg måtte vaske
men prøvde å si at det funker ikke sånn i virkeligheten og hvertfall når man er med en bruker som blir urolig om det kommer andre inn
![]()
Skjønner jo du føler det ja. Ikke lett alltid å stå opp for seg selv.
Åååå! Det hørtes veldig godt ut!Da står sjokoladekaken i ovnen![]()
Mhm er nettop det. Man bruker alle sine krefter der og null overskudd hjemme. Det er jo ikke rett en plassNei det er ikke det og hvertfall ikke når man blir møtt med den "ja men mange gravide jobber fult og du ser jo bra ut". Joda men de timene jeg ikke er her så ligger jeg rett ut + at jeg spyr som en gris![]()
Du kan da ikke glemme oss22 133 innlegg siden sist jeg tittet innomHadde visst helt glemt av denne tråden
![]()
MhmÅååå! Det hørtes veldig godt ut!![]()