Skravletråd september

jada nytter ikke sette meg i arbeid så:P

Hehe nei men det er bra! Følte så på at vi ikke var fult med personal på jobb så klarte ikke å la Vær :P skulle egentlig bare være sosial med de og ta lette stell. Skulle egentlig be noen andre ta det om de grisa eller noe slik at jeg måtte vaske :P men prøvde å si at det funker ikke sånn i virkeligheten og hvertfall når man er med en bruker som blir urolig om det kommer andre inn :P

Hehe nei men det er bra! Følte så på at vi ikke var fult med personal på jobb så klarte ikke å la Vær :p skulle egentlig bare være sosial med de og ta lette stell. Skulle egentlig be noen andre ta det om de grisa eller noe slik at jeg måtte vaske :p men prøvde å si at det funker ikke sånn i virkeligheten og hvertfall når man er med en bruker som blir urolig om det kommer andre inn :p
Skjønner jo du føler det ja. Ikke lett alltid å stå opp for seg selv.

22 133 innlegg siden sist jeg tittet innom :P Hadde visst helt glemt av denne tråden ;)

Skjønner jo du føler det ja. Ikke lett alltid å stå opp for seg selv.

Nei det er ikke det og hvertfall ikke når man blir møtt med den "ja men mange gravide jobber fult og du ser jo bra ut". Joda men de timene jeg ikke er her så ligger jeg rett ut + at jeg spyr som en gris :P

Nei det er ikke det og hvertfall ikke når man blir møtt med den "ja men mange gravide jobber fult og du ser jo bra ut". Joda men de timene jeg ikke er her så ligger jeg rett ut + at jeg spyr som en gris :p
Mhm er nettop det. Man bruker alle sine krefter der og null overskudd hjemme. Det er jo ikke rett en plass

Hmm lurer på om jeg skal komme meg i dusjen nå som lillebror sover. Så slipper det å bli Så stress før vi skal på hs :P

Back
Topp