Det gjør det nok siden termin er rett rundt hjørnetJoda, men håper det stopper snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det nok siden termin er rett rundt hjørnetJoda, men håper det stopper snart![]()
Veldig lurtSparer mye stress resten av uke![]()
Samme herMen nå ser jeg en blå flekk på himmelen og sola titter litt frem da![]()
Hehe ja kan værSpørs om reisen er litt for lang![]()
Så flink du erNei, helgen etter, men når jeg skal lage al maten selv i løpet an uken så kjøper jeg inn nå
Da fortjener du litt bollerSweetventer på de! Sulten mamma her! Dødssliten etter tre timer skrik og gråt igår, så hadde gjort seg med litt godsaker
![]()
Det er nok mer min smakNei, helgen etter, men når jeg skal lage al maten selv i løpet an uken så kjøper jeg inn nå
Nei gjør faktisk ikke det!Liker du ikke naboen eller? Haha
Herlig cocktailÅ, hjelpes!huffda!!
Kos deg med bakingLurer på om jeg skal bake litt boller. Tenkte egentlig å gjøre det igår men tiden gikk ifra meg
Synd du bor så langt unnaDa står sjokoladekaken i ovnen![]()
Kunne ha bedd inn mange i dagSynd du bor så langt unna![]()
hehe jodaDet gjør det nok siden termin er rett rundt hjørnet![]()
oohh deilig. dufter sikkert godt etterhvertDa står sjokoladekaken i ovnen![]()
Du vil ikke ha mine tips allikevel for de er for kjedelige regner jeg medHva i alle dager skal jeg lage av god mat til mannen og meg på fredag?
Du nevnte et ord som bestod av to veldig gode ord.Kunne ha bedd inn mange i dag![]()
Synnøve hjalp megDu vil ikke ha mine tips allikevel for de er for kjedelige regner jeg med![]()
Blir nok ei lang listeJippi, da var menyen ferdig.
Da var det bare å lage handleliste inkludert det jeg trenger til dåpen.
Dett kommer til å bli en lang tur..