hahaha. joa. men trenger ikke bli en altfor stor stranda hvalross for det da![]()
Jeg er sikker på at du er kjempe fin og ingen stranda hvalross
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha. joa. men trenger ikke bli en altfor stor stranda hvalross for det da![]()
Var han som vekte meg her også da han skulle på jobbJeg ble vekket av mannen ca kl 07:30
Krysser fingre for en lykkelig blidfis straks![]()
Har forstått detTutter forsvinner ofte på mystisk vis![]()
Jada, mannen er flink og hjelper godt til. så det er supert![]()
Ja, det blir kos![]()
haha. takk du<3Jeg er sikker på at du er kjempe fin og ingen stranda hvalross![]()
Det er helt sant.Så bra! Veldig greit å få litt hjelp når kroppen skal krangle litt![]()

De har vel fått alt som finnes
Lett blanding av feber, diaré, oppkast, hodepine, forkjølelse, vond hals og røde prikker![]()
Så gøy. Noe spesielt du skal ha på plantasjen?
Greit å få unna litt når du først begynnerMå bake litt i dag eller morgen jeg også. Trenger påfyll av rundstykker i alle fall![]()
Ja,ikke santGuri, så flink du er![]()
Ja, det er santGreit å få unna litt når du først begynner![]()
Hehe...det syns jeg selv ogsåhihi glimta veldig til der syns jeg![]()
Skulle ha bakt flere boller,men har ikke mer gjær igjen...Ja, det er sant
Tror jeg må vurdere boller også.
Skal se hva jeg får til i løpet av dagenBilde av den?
Greit å bake litt når ånden først kommerHehe...det syns jeg selv ogsåer ikke hver dag jeg får den ånden over meg
![]()
Er ikke sikker på om vi har en ordentlig slakter her, jeg..Vi har mye fryseplass,så ordner som regel dobbel porsjon som vi fryser ned. Så drar vi til slakteren og kjøper i stedet for i frysedisken da det er 10 gang billigere og mye bedre kvalitetså vi handler faktisk ikke så mye heller,da det meste står i skap...er som regel pålegg,brød å melk og noe få andre varer
![]()
Hihi okeiSkal se hva jeg får til i løpet av dagen
Da blir det fort vanskeligSkulle ha bakt flere boller,men har ikke mer gjær igjen...
Jeg ble vekket en halv time før jeg skulle kjøre demVar han som vekte meg her også da han skulle på jobb![]()