Skravletråd september

Her dør jeg av litt husarbeid nå omtrent:P Skifte på senga er mannen sin oppgave om dagen:)
Lykke til på kontroll:)

Hm, rolig formiddag og det er deeeeeilig:D
Skal få middagsbesøk og mannen skal væme ei venninne av meg på visning.
Han har litt peil så greit ha med seg.

Haha ja men sånn er det noen ganger :P får du god hjelp med husarbeidet da? Jeg vil å ha en som skifter på senga, det er som nr 2 på lista over ting jeg syntes er pyton kjedelig :P

Koselig med muddagsbesøk da :) ja kan være greit å ha med han da :)

Hvor i alle dager blir alle tuttene av hen da??:-/. Hadde 5-6 stk liggende på strategiske plasser og finner kun 1:-O. Må kanskje ut og handle mer

Smakte på en bolle jeg da ;) tok av noen muffins til jenta så resten blir fryst :) har nå knekkebrød noen dager nå :)
Må bake litt i dag eller morgen jeg også. Trenger påfyll av rundstykker i alle fall :)

Haha ja men sånn er det noen ganger :p får du god hjelp med husarbeidet da? Jeg vil å ha en som skifter på senga, det er som nr 2 på lista over ting jeg syntes er pyton kjedelig :p

Koselig med muddagsbesøk da :) ja kan være greit å ha med han da :)
Jada, mannen er flink og hjelper godt til. så det er supert:)

Ja, det blir kos:)

For en måned av gangen tror jeg ikke jeg hadde klart.
Ikke plass til heller for den saks skyld.
Nå mangler jeg bare mandag og fredag, lurer på hva vi skal spise da
Vi har mye fryseplass,så ordner som regel dobbel porsjon som vi fryser ned. Så drar vi til slakteren og kjøper i stedet for i frysedisken da det er 10 gang billigere og mye bedre kvalitet :) så vi handler faktisk ikke så mye heller,da det meste står i skap...er som regel pålegg,brød å melk og noe få andre varer :)

Back
Topp