jenta86
Gift med forumet
HeheOi skal si! Flink du er og så godt det så ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheOi skal si! Flink du er og så godt det så ut![]()
Her dør jeg av litt husarbeid nå omtrentSkifte på senga er mannen sin oppgave om dagen
![]()
Lykke til på kontroll![]()
Hm, rolig formiddag og det er deeeeeilig![]()
Skal få middagsbesøk og mannen skal væme ei venninne av meg på visning.
Han har litt peil så greit ha med seg.
Så flott daGikk på vekta i morges . Det går opp, opp opp opp![]()
Det er vel billigere enn denne Prada vesken din
(Som jeg fremdeles har veldig lyst på)
Jeg ble vekket av mannen ca kl 07:30Takk for det
Ut en tur med hunden nå,så skal jeg ta meg en dupp tror jeg...vært oppe siden halv 6![]()
Må bake litt i dag eller morgen jeg også. Trenger påfyll av rundstykker i alle fallSmakte på en bolle jeg datok av noen muffins til jenta så resten blir fryst
har nå knekkebrød noen dager nå
![]()
Guri, så flink du erBle litt bakst fra morningen er gitt![]()
Joda, men håper det stopper snartSå flott da![]()
Den via victoria vesken min er ikke spesielt billig den heller...hehe jada den er noen lapper billigere![]()
Krysser fingre for en lykkelig blidfis straksJa det er så vondt å se på hvor vondt han hadde...
Men nå går det heldigvis bedre og bedre så om noen dager har jeg nok den blide lille gutten min igjen![]()
Jada, mannen er flink og hjelper godt til. så det er supertHaha ja men sånn er det noen gangerfår du god hjelp med husarbeidet da? Jeg vil å ha en som skifter på senga, det er som nr 2 på lista over ting jeg syntes er pyton kjedelig
Koselig med muddagsbesøk daja kan være greit å ha med han da
![]()
Sparer mye stress resten av ukeDu er så flink atte![]()
Jepp, veldig kjedelig![]()
Bilde av denDen via victoria vesken min er ikke spesielt billig den heller...
Takk, fint om de kunne dratt til naboen nå![]()
Vi har mye fryseplass,så ordner som regel dobbel porsjon som vi fryser ned. Så drar vi til slakteren og kjøper i stedet for i frysedisken da det er 10 gang billigere og mye bedre kvalitetFor en måned av gangen tror jeg ikke jeg hadde klart.
Ikke plass til heller for den saks skyld.
Nå mangler jeg bare mandag og fredag, lurer på hva vi skal spise da
Tutter forsvinner ofte på mystisk visHvor i alle dager blir alle tuttene av hen da??:-/. Hadde 5-6 stk liggende på strategiske plasser og finner kun 1:-O. Må kanskje ut og handle mer
hihi glimta veldig til der syns jegHeheglimter til noen ganger jeg også
![]()