Godt å høreIkke ofte jeg gjør det jeg heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreIkke ofte jeg gjør det jeg heller![]()
Snørr og feber er kjipt nokTakk for det!![]()
Heldigvis ikke verre enn snørr og feber på de her, junior har hittil hatt flere hjemmedager enn barnehagedager![]()
Barna blitt bedre?Godt å høre![]()
Niks...Barna blitt bedre?
Her har han ihverfall sluttet å røyke da han fikk kols. Er vel på grad 3 el 4 tenker jeg men tror verken gubben eller han selv egentlig vet akkurat hvilken grad han har. Men sliter med å gå, kunne gå kortere strekninger o huset men nå forstår jeg at han ikke kan det lenger virker det som. Ihverfall slik det ser ut på sykehuset nå. Gubben springer beina av seg for han men tror ikke han bryr seg. Får omsorgslønn for å hjelpe han x antall timer i uken og virker ikke som gubben er helt villig til å gi slipp på den. Jeg vil helst at han skal ha hjemmespl så gubben kan være med å konsentrere seg mer om mini. Men får nå se. Han har vært lenge på sykehuset nå pga for mye oksygen i blodet så de overvåker det ekstra nøye. Men satser på at det begynner å bli mer stabilt nåUffda :/ er bra han blir tatt hånd om i allefall... har han stor grad kols eller?
Her har også svigerfar kols,men han gir balla i det...røyker som en skorstein og sliter med å gå(så han har elektrisk stol)..og sønnene holder på å klikke! Og det skjønner jeg jo...
God bedring til svigerfar,og håper lungebetennelsen gir seg fort![]()
God morgenGod morgen
Våknet kl to og var våken til 4 ,sovnet men våknet 5,5,30,6 og 6.30
Gir herved opp soving
Effektiv du erKnekkebrød og boller fra morgenen av![]()
Uff..stakkars småNiks...de er utslitt..
God morgenGod morgen!![]()
Etter noen hektiske uker er jeg klar for litt skravling igjen. Kan nevne at elektronikk ikke har vært på min side, barna har sovet dårlig/vært syke i tur og orden, men ellers bra![]()
Hvordan har dere det?
God morgenGod morgen alle
Nok en hjemmedag med en sliten gjeng.. Ser høstferien henge i en tynn tråd![]()
Takk for detUff..stakkars småhåper de blir fort frisk
![]()
Sykdommen henger i jaGod morgen. Sykdommen henger fortsatt i..? Hadde dere mange planer i høstferien?
Off da:-/. Håper de blir friske snartSykdommen henger i ja
Gutta skal på fjellet til svigers i ferien![]()
Høres akkurat som det er her...bare at de har gitt opp å hjelpe han...og det er jeg glad for,for de har virkelig prøvd..men er bortkastet tid og energi.Her har han ihverfall sluttet å røyke da han fikk kols. Er vel på grad 3 el 4 tenker jeg men tror verken gubben eller han selv egentlig vet akkurat hvilken grad han har. Men sliter med å gå, kunne gå kortere strekninger o huset men nå forstår jeg at han ikke kan det lenger virker det som. Ihverfall slik det ser ut på sykehuset nå. Gubben springer beina av seg for han men tror ikke han bryr seg. Får omsorgslønn for å hjelpe han x antall timer i uken og virker ikke som gubben er helt villig til å gi slipp på den. Jeg vil helst at han skal ha hjemmespl så gubben kan være med å konsentrere seg mer om mini. Men får nå se. Han har vært lenge på sykehuset nå pga for mye oksygen i blodet så de overvåker det ekstra nøye. Men satser på at det begynner å bli mer stabilt nå![]()
JaaEffektiv du er![]()
Jeg prøver å hinte frempå om kommunal omsorgsbolig til han da det ser j***** ut der han bor (samler på alt mulig rart og ingenting kan kastes) og huset generelt burde nesten vært revet. Men han er en sta mann som vet best selv og vil ikke ha hjelp fra andre når gubben kan hjelpe. Fordi jeg kan jo ta meg av mini. Han ser ikke at ting er anderledes idag enn for 30-40 år siden da han var småbarnsfar og konen var hjemmeværendeHøres akkurat som det er her...bare at de har gitt opp å hjelpe han...og det er jeg glad for,for de har virkelig prøvd..men er bortkastet tid og energi.
Han har fått kommunal bolig nå,men ser ut som ett h****** der..å håper nå han kan få hjemmespl. Men har driter jo i alt selv,så er vanskelig...
Får håpe gubben din innser selv at han trenger hjelp fra andre,så han kan få slappe av og prioritere mini også![]()
Herregud... er akkurat slik han her er også!Jeg prøver å hinte frempå om kommunal omsorgsbolig til han da det ser j***** ut der han bor (samler på alt mulig rart og ingenting kan kastes) og huset generelt burde nesten vært revet. Men han er en sta mann som vet best selv og vil ikke ha hjelp fra andre når gubben kan hjelpe. Fordi jeg kan jo ta meg av mini. Han ser ikke at ting er anderledes idag enn for 30-40 år siden da han var småbarnsfar og konen var hjemmeværende
Feberen er borte om ikke annetSnørr og feber er kjipt nok
Håper de er i form igjen nå!
Takk for det!God morgen. Kjekt du er tilbake
. Her er alt bra
![]()