Skravletråd september

Tja, har ikke laga så mye majones opp igjennom siden, jeg jobber på storkjøkken å får ferdig majones. Men hva er oppskriften du bruker da ? :)
Den ligger oppe.
En porsjon er vel ca 2,5 dl etter hva jeg husker

Da tar jeg natta her ;)
Sove godt snupper ☆

Fortsatt oppe med lille N :/

Fersk pasta går også veldig bra.
Jeg lager pure av søtpoteten.
Først lar jeg den ligge i nesten kokende vann en 20 minutter (for å trekke ut stivelsen slik at pureen ikke blir seig), skifter vann og koker møre.
Heller av vannet og har i foodprosessor.
Smaker til med smør, salt, pepper, kajennepepper og sitron
Nam. Høres godt ut det også da. Må lages en dag snart, absolutt!

Noen som er våkne er nå da?
Her får jeg ikke sove mer i allefall...
Så gooood morgen jenter :D

Vedlegg

• 1443067287476.jpg
    1443067287476.jpg
    43,6 KB · Visninger: 3
Her sover gubben ennå. Skal i møte med sosionomen på sykehuset hvor svigerfar ligger og da går fort hele dagen vekk i det siden det er 1 time kjøretid hver vei. Så fri idag
Ser den...er han veldig dårlig eller?

Ser den...er han veldig dårlig eller?
Nja mer forverring men gjevnt over stabil. Har kols så blir ikke akkurat frisk av det, bare sykere. Men ble innlagt med lungebetennelse denne gang. Men han er i dårligere tilstand idag enn første gang jeg møtte han.

Nja mer forverring men gjevnt over stabil. Har kols så blir ikke akkurat frisk av det, bare sykere. Men ble innlagt med lungebetennelse denne gang. Men han er i dårligere tilstand idag enn første gang jeg møtte han.
God bedring til svigerfar.

Uffda :/ er bra han blir tatt hånd om i allefall... har han stor grad kols eller?
Her har også svigerfar kols,men han gir balla i det...røyker som en skorstein og sliter med å gå(så han har elektrisk stol)..og sønnene holder på å klikke! Og det skjønner jeg jo...

God bedring til svigerfar,og håper lungebetennelsen gir seg fort :)

Back
Topp