Tja, har ikke laga så mye majones opp igjennom siden, jeg jobber på storkjøkken å får ferdig majones. Men hva er oppskriften du bruker da ?Hvor stor bolle.
Eller rettere sagt, av hvor mange eggeplommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, har ikke laga så mye majones opp igjennom siden, jeg jobber på storkjøkken å får ferdig majones. Men hva er oppskriften du bruker da ?Hvor stor bolle.
Eller rettere sagt, av hvor mange eggeplommer
Den ligger oppe.Tja, har ikke laga så mye majones opp igjennom siden, jeg jobber på storkjøkken å får ferdig majones. Men hva er oppskriften du bruker da ?![]()
Da holder det nok med 2-3Den ligger oppe.
En porsjon er vel ca 2,5 dl etter hva jeg husker
Porsjoner altsåDen ligger oppe.
En porsjon er vel ca 2,5 dl etter hva jeg husker
God natt sove godtDa tar jeg natta her
Sove godt snupper ☆
OK, takkPorsjoner altså
Her er det bare meg som er våkenFortsatt oppe med lille N :/
Nam. Høres godt ut det også da. Må lages en dag snart, absolutt!Fersk pasta går også veldig bra.
Jeg lager pure av søtpoteten.
Først lar jeg den ligge i nesten kokende vann en 20 minutter (for å trekke ut stivelsen slik at pureen ikke blir seig), skifter vann og koker møre.
Heller av vannet og har i foodprosessor.
Smaker til med smør, salt, pepper, kajennepepper og sitron
Fortsatt oppe med hun. Luft smerter hun pga tenner for aner ikke hva annet hun skulle få det av :OHer er det bare meg som er våken
God morgenNoen som er våkne er nå da?
Her får jeg ikke sove mer i allefall...
Så gooood morgen jenter![]()
God morgen. Våkne her
. Jeg og mini ihvertfall
![]()
Her sover gubben ennå. Skal i møte med sosionomen på sykehuset hvor svigerfar ligger og da går fort hele dagen vekk i det siden det er 1 time kjøretid hver vei. Så fri idagMeg,hunden og katten her![]()
Gubben dro nettopp på jobb![]()
Ser den...er han veldig dårlig eller?Her sover gubben ennå. Skal i møte med sosionomen på sykehuset hvor svigerfar ligger og da går fort hele dagen vekk i det siden det er 1 time kjøretid hver vei. Så fri idag
Nja mer forverring men gjevnt over stabil. Har kols så blir ikke akkurat frisk av det, bare sykere. Men ble innlagt med lungebetennelse denne gang. Men han er i dårligere tilstand idag enn første gang jeg møtte han.Ser den...er han veldig dårlig eller?
God bedring til svigerfar.Nja mer forverring men gjevnt over stabil. Har kols så blir ikke akkurat frisk av det, bare sykere. Men ble innlagt med lungebetennelse denne gang. Men han er i dårligere tilstand idag enn første gang jeg møtte han.
Tusen takkGod bedring til svigerfar.
Uffda :/ er bra han blir tatt hånd om i allefall... har han stor grad kols eller?Nja mer forverring men gjevnt over stabil. Har kols så blir ikke akkurat frisk av det, bare sykere. Men ble innlagt med lungebetennelse denne gang. Men han er i dårligere tilstand idag enn første gang jeg møtte han.