Masse god bedring til barnaGod formiddag
Helt typisk at tilbud kommer rett etterpå ja
Her er det hjemme med syke barn nok en dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring til barnaGod formiddag
Helt typisk at tilbud kommer rett etterpå ja
Her er det hjemme med syke barn nok en dag![]()
Gubben skal ha styremøte med de andre i styret i taeqwondo klubben her i kveld og skulle ha en kake til detEr jo godt det ogsåen spesiell anledning eller bare lyst?
Det vil jeg troDu får si hva du syntes etterpå da.
Hadde ikke jeg heller gjort tror jeg :-/. Meeen må man så må man;-)Tror neppe han gleder seg til å komme hjem![]()
Har ananas og ost oppå.Hva har dere til de da?
Her blir det rømmegrøt med spekemat. Og artisjokk til forrett.
Ja får ikke tid til noe mer avansert idag tror jeg. Hadde egentlig tenkt pannekaker men får ta det i morgen;-)Er greit innimellom det![]()
AhGubben skal ha styremøte med de andre i styret i taeqwondo klubben her i kveld og skulle ha en kake til det.
Så kjedeligGod formiddag
Her har natten vært litt for tøff...off.
Håper deres har vært bedre
Hva skjer i dag?
Sånn er det innimellomJa får ikke tid til noe mer avansert idag tror jeg. Hadde egentlig tenkt pannekaker men får ta det i morgen;-)
TakkAhSnill du er da
![]()
Veldig lurtFikk lyst til å bake litt boller også nå. Greit å ha i fryseboksen hvis det plutselig dukker opp besøk![]()
Ja, på føden. og en gutt som ikke vil sove.Så kjedelig
Her står det husarbeid, husarbeid og gjett hva enda mer husarbeid på planen
En liten som har styrt på?God formiddag![]()
Her har natten vært litt for tøff...off.
Håper deres har vært bedre![]()
Hva skjer i dag?
Pleier også å ha ananas oppå. Har ikke prøvd ost, får prøve det en dag. Lager du det i ovnen eller panna? Vi pleier å ta de i ovnen.Har ananas og ost oppå.
Lurer på om jeg skal ha partisnakkpure og brokkoli til i dag.
Muligens litt poteter
Veldig kjektDet er ihvertfall bra da. Greit med litt hjelp så du ihvertfall får litt avlasting til dagligdagse ting
![]()
HeheTakk. Gubben hadde tenkt å lage den selv men døgnet har ikke nok timer fant han ut
![]()
Jeg prøver å ha det jeg også. Så lett å ta fremVeldig lurtjeg har alltid boller i frysa!
Det ja...også en tur på føden.En liten som har styrt på?
Her var den grei nok men sovnet sent og våknet tidlig. Snart ut og se på kjøkken tegninger. Der da?
Tusen takk søte duDu har min dypeste medfølelse