Skravletråd september

Hahaha gubben kommer her og lurer på når jeg f.eks tenker å vaske mørke klær og han ser gjerne at skittentøyskurva er ganske så full. Sier at ja kan jo vaske litt snart også går han og legger mer i kurven og håper at det snart blir vasket istedenfor å sette på noen maskin.
Ja,disse mannfolka er noe for seg selv... skal se hvor lang tid det tar nå i allefall :p henger klær på stativet også,men der plukker han bare av det han trenger... :o

God natt alle sammen :)

Stilt fra denne kanten I dag. Alt for mye på planen. Håper på å komme sterkere tilbake i morgen :)
God natt alle sammen :)

Såpass ja. Slitsomt... meen, de må jo være i livet vårt da :p

Tror du er kjapt ute av 50 da :p her tol det 4 uker før vår nådde tilbake til fødselsvekta si :p hvor mye veide di? :) ja. Buksene vi har i 62 er akkurat passe nå. Egentlig litt på håret trang...
Mhm.. Hun blir holdt kontakt med pga at hun fortsatt har søskna til samboeren boende hjemme.. Han er ikke så begeistret for moren sin selv..
Mhm :p 3490 g veide hun på onsdag. På mandag veide hun 3514g. Så her tok det ikke lenge før hun hadde tatt igjen fødselsvekta til tross for at hun ikke spiste første døgnet uten om rett etter fødsel og spydde og gulpa som bare det pga kvalme..
Hvor mye veide din da? :)

God morgen :-). Da var det visst på tide å våkne synes mini her. Midt i en drøm og ville så få med meg slutten på den:-/:S

Ja litt i grunnen :-o
Godt med halvveis fridag i morgen selv om mye er på tapetet :-o
Trenger sånne dager da!
Jeg har litt sånn hodeløs-høne-dag i vente i dag.
Tidlig til jobb, og så går det i Tårnfrid-modus fra kl 15-20:30 tipper jeg...

God morgen!

Buss til jobb, mens det enda er mørkt... Da er det definitivt høst.
Er ikke så glad i høsten jeg, men jobber med å prøve å like den. Kanskje det går bedre i år?

Back
Topp