Skravletråd september

God morgen!

Buss til jobb, mens det enda er mørkt... Da er det definitivt høst.
Er ikke så glad i høsten jeg, men jobber med å prøve å like den. Kanskje det går bedre i år?
God morgen :-). Synes ikke høsten er så galen men ja ser poenget ditt:-). Liker at det ennå er mørkt om morgenen når jeg har fri. Men nå er mini våken somregel i 6-7 tiden så nå kunne det godt vært lyst da :-)

God morgen :-). Synes ikke høsten er så galen men ja ser poenget ditt:-). Liker at det ennå er mørkt om morgenen når jeg har fri. Men nå er mini våken somregel i 6-7 tiden så nå kunne det godt vært lyst da :-)
Kos med mørke morgener når man kan kose seg i sofaen med pledd og kaffe. Men det har jeg sjelden tid til på morran...

Kult! Artig med kjøkken. Stort? Noen kule finesser?
Er rundt 16 kvm så passe størrelse :-). Gubben vil ha 2 ovner jeg ser ikke helt poenget med det akkurat nå men sikkert greit den dagen vi plutselig trenger det. Har også sett en stekeovn hvor døren smetter inn under den når en åpner døren og slik en vil jeg ha. Har også sett en vask hvor en får vann på 100 gr rett fra springen klar til te, osv. Hadde vært kjekt med en slik også. Ellers skal vi ha kjøkken øy og får se hvordan det blir:-)

Er rundt 16 kvm så passe størrelse :-). Gubben vil ha 2 ovner jeg ser ikke helt poenget med det akkurat nå men sikkert greit den dagen vi plutselig trenger det. Har også sett en stekeovn hvor døren smetter inn under den når en åpner døren og slik en vil jeg ha. Har også sett en vask hvor en får vann på 100 gr rett fra springen klar til te, osv. Hadde vært kjekt med en slik også. Ellers skal vi ha kjøkken øy og får se hvordan det blir:-)
Ca like stort som vårt da;)
Kult både med ovnsdøra og kokende vann ved springen!
Gå for to ovner sier jeg! Savner det faktisk ganske ofte...

Ca like stort som vårt da;)
Kult både med ovnsdøra og kokende vann ved springen!
Gå for to ovner sier jeg! Savner det faktisk ganske ofte...
Er sikkert ganske praktisk. Tenker da en vanlig og enten en dampovn sller en kombi ovn/mikro:-)

Back
Topp