Lolo
Forumet er livet
Nå får du jo aldri vite det!!Arg ja ville så gjerne få med slutten :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå får du jo aldri vite det!!Arg ja ville så gjerne få med slutten :-/
God morgenGod morgen!
Buss til jobb, mens det enda er mørkt... Da er det definitivt høst.
Er ikke så glad i høsten jeg, men jobber med å prøve å like den. Kanskje det går bedre i år?
Nei men håper den endte bra da hvis jeg hadde fått med meg sluttenNå får du jo aldri vite det!!![]()
Skal til hth og få tegnet ferdig kjøkken forslaget deresHva er planen i dag da?
Kos med mørke morgener når man kan kose seg i sofaen med pledd og kaffe. Men det har jeg sjelden tid til på morran...God morgen. Synes ikke høsten er så galen men ja ser poenget ditt
. Liker at det ennå er mørkt om morgenen når jeg har fri. Men nå er mini våken somregel i 6-7 tiden så nå kunne det godt vært lyst da
![]()
Vi må jo uansett late som detNei men håper den endte bra da hvis jeg hadde fått med meg slutten![]()
Morgenene er travle her også somregel men nå er jeg i permisjon så litt bedre tid daKos med mørke morgener når man kan kose seg i sofaen med pledd og kaffe. Men det har jeg sjelden tid til på morran...
Ja får nesten detVi må jo uansett late som det![]()
Kult! Artig med kjøkken. Stort? Noen kule finesser?Skal til hth og få tegnet ferdig kjøkken forslaget deres. Er så spent. Der da ?
Da er det noe helt annet.Morgenene er travle her også somregel men nå er jeg i permisjon så litt bedre tid da![]()
Er rundt 16 kvm så passe størrelseKult! Artig med kjøkken. Stort? Noen kule finesser?
Ikke sjekket været her men tror det er opphold her ogsåDa er det noe helt annet.
Regner ikke i dag da i det minste. Det hjelper.
Ca like stort som vårt daEr rundt 16 kvm så passe størrelse. Gubben vil ha 2 ovner jeg ser ikke helt poenget med det akkurat nå men sikkert greit den dagen vi plutselig trenger det. Har også sett en stekeovn hvor døren smetter inn under den når en åpner døren og slik en vil jeg ha. Har også sett en vask hvor en får vann på 100 gr rett fra springen klar til te, osv. Hadde vært kjekt med en slik også. Ellers skal vi ha kjøkken øy og får se hvordan det blir
![]()
Hihi, kose seg lenge i senga med pludrende baby?Ikke sjekket været her men tror det er opphold her også![]()
Er sikkert ganske praktisk. Tenker da en vanlig og enten en dampovn sller en kombi ovn/mikroCa like stort som vårt da
Kult både med ovnsdøra og kokende vann ved springen!
Gå for to ovner sier jeg! Savner det faktisk ganske ofte...
Jepp er så koseligHihi, kose seg lenge i senga med pludrende baby?
Snart 6000 på deg da)5945 mener jeg![]()
En vanlig ja. Og dampovn har jeg også lyst på!!Er sikkert ganske praktisk. Tenker da en vanlig og enten en dampovn sller en kombi ovn/mikro![]()
God morgenGod morgen. Da var det visst på tide å våkne synes mini her. Midt i en drøm og ville så få med meg slutten på den:-/:S