Slitsomt for alleMhmEr ikke noe gøy å være sånn syk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsomt for alleMhmEr ikke noe gøy å være sånn syk...
Gikk det fint?På fotballkamp
Var deilig å ha det på i allefallDet er deilig altså![]()
Hun har ikke helt dagen idag med andre ord:-/. Håper hun finner roen igjenDo thatvi bruker enda det når hun skal sove. Nå har vi en vifte stående i motsatt retning på rommet vårt. Den sovner hun godt til.
Idag var bare en helt umulig dag.. overtrøtt og dødssur jente. Men snupps sovna til slutt. Etter en time med synging og byssing gikk det. Men nå ser jeg akkurat på babycall monitoren at hun våkna.. satser på hun sovner kjapt igjen...
Nei ikke akkurstGikk det fint?![]()
De har jeg aldri prøvd. Selges de i noen butikker?Isbjørn of sweden,mest fantastisje produkta som noen gang er laget
Godt jeg ikke har sånn mannKom over denne..
![]()
Det skjønner jeg er kjedeligFår gjøre det,kjipt å spille når de ender opo med å være 3 stk på banen egentlig
Nei, idag var ikke dagen hennesHun har ikke helt dagen idag med andre ord:-/. Håper hun finner roen igjen. Pleier å funke med litt byssing og synging også
![]()
Så fine de er
Ja men de er dritdyre... Men vi har prøvd mye og det er absolutt det besteDe har jeg aldri prøvd. Selges de i noen butikker?![]()
Kom over et veldig godt tilbud ogsåAhaDe ser fine ut
![]()
Kjipt for de som er på banen. Null innbyttere,ei spm bare står å tuller å ikke følger med og en som går av banen i sinne. Da er det ikke gøyDet skjønner jeg er kjedelig![]()
Hvor dyre da?Ja men de er dritdyre... Men vi har prøvd mye og det er absolutt det beste
Da er det bare kjedelig :/Kjipt for de som er på banen. Null innbyttere,ei spm bare står å tuller å ikke følger med og en som går av banen i sinne. Da er det ikke gøy
Hvilke jakke er det snakk om?Hvor dyre da?
Er det både vårjakke og vinterjakke du har prøvd?