Godt å være hjemme igjen nå daDen er over og vi er hjemme igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å være hjemme igjen nå daDen er over og vi er hjemme igjen
Aha skal ikke si alle vi hsr testetJepp, er det vi snakker om![]()
Det var det for alle,så får vi glemme kampen i dsg og se frem til kmp med riktig lag i morgenGodt å være hjemme igjen nå da![]()
Hva er du mest fornøyd med da?Aha skal ikke si alle vi hsr testet
Satser på bedre vær og kamp i morgen daDet var det for alle,så får vi glemme kampen i dsg og se frem til kmp med riktig lag i morgen
Isbjørn of sweden,mest fantastisje produkta som noen gang er lagetHva er du mest fornøyd med da?
Har hatt flest jakker fra miniature her og veldig fornøyd med dem![]()
Jepp, fornøyd med å slippe det
Hehemå liksom gjøre litt hver dag
I dag var det barnelege og shopping med min lille familie. Og nå venter vi på besøk av svigermor (eller svigermonster
).... Lillemor måtte ha mer klær i str 50 (type h&m str 50 for der mindre enn de andre str 50). Hun svømmer i str 50 egentlig...
Han var ute med SpeiderenHva gjør han der?![]()
Får gjøre det,kjipt å spille når de ender opo med å være 3 stk på banen egentligSatser på bedre vær og kamp i morgen da![]()
Indisk er kjempegodt.
Akkurat slik min gutt også gjør. I kveld prøvde jeg noe nytt hvor jeg søkte opp white noise på you tube som jeg satte på i bakgrunnen mens jeg la meg i sengen vår og masserte han i pannen og etterhvert ryggen når han la seg over på siden. Gikk 5-6 min så sovnet han. Ender somregel alltid i sutring og grining her og jeg sitter med han på skulderen og vugger han til han sovner. Så håper dette er noe som funker videre også![]()
Å så gøyHan var ute med Speideren
Funket kjempeflott i kveld ihvertfallJepp, men laga det aaalt for sterkt for min gane![]()
Vet jeg har tipsa endel om white noise, tror jeg nevnte det for deg ogsåhar appen white noise free til android. Supert at det funka
det var slik jeg fikk roa mi snuppa og fikk henne til å kunne ligge alene og sove istedenfor oppå oss
![]()
Så kjipt med slike dager
Hvordan går det med melka?
Funket kjempeflott i kveld ihvertfall. Tenkte å teste det ut nå fremover så satser på at det fungerer greit
. Sovnet snuppa di?
Det er deilig altsåNå skal det bli Babyfeets her![]()
Hva har han gjort der?Den gjør det.
Akkurat nå sitter jeg I bilen langt ute i skauen og venter på eldsten.
Takk for detUff da.
Masse god bedring til han
Han er i speideren...Hva har han gjort der?![]()
Så typiskÅh nei, så kjedelig![]()