Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den gjør det.Ettermiddagene går i ett hos dere også skjønner jeg![]()
Hva gjør han der?Den gjør det.
Akkurat nå sitter jeg I bilen langt ute i skauen og venter på eldsten.
Uff da.Jodamen da jeg skulle hente eldste på SFO så lå han på sofa der med feber og hodepine
![]()
Åh nei, så kjedeligJodamen da jeg skulle hente eldste på SFO så lå han på sofa der med feber og hodepine
![]()
Har så lyst til å teste de jeg også en gangNå skal det bli Babyfeets her![]()
Ja,har hatt lyst lenge jeg også nå..så kom jeg over et tilbud på nett for en stund siden til 99,- så da slo jeg tilHar så lyst til å teste de jeg også en gang![]()
MhmTakk, håper det slipper snart![]()
Det var jo billig:-O. Synes å ha sett de koster 200-300 kr eller noe i butikkene. Du får holde oss oppdatert om det er verdt ett kjøptJa,har hatt lyst lenge jeg også nå..så kom jeg over et tilbud på nett for en stund siden til 99,- så da slo jeg til![]()
Er spent på resultatet da![]()
Koster 299,- denne pakken i allefallDet var jo billig:-O. Synes å ha sett de koster 200-300 kr eller noe i butikkene. Du får holde oss oppdatert om det er verdt ett kjøpt![]()
Greit det daKoster 299,- denne pakken i allefaller abonnement da,men ingen binding,så sier opp hvis ikke det fungerer
![]()
Yes i øspøsFotballkamp i dag også ?
God tur hjemJeeeej! Wifi på fly er kjektBare nevner det
![]()
På fotballkampHvor skulle du?![]()
Det er sikkert og visstAlltid godt å komme hjem![]()
Så kjedelig da:/Yes i øspøs
He he noe sånt jaMed sukker på?![]()
Jakker til barn?Arvet en fra hm her og har prøvd napapjiri og zara her![]()
Den er over og vi er hjemme igjenSå kjedelig da:/
Håper den snart er over nå da.
Jepp, er det vi snakker omJakker til barn?