GøyJeeeej! Wifi på fly er kjektBare nevner det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GøyJeeeej! Wifi på fly er kjektBare nevner det
![]()
Nja ikke så mye i grunnen. Mini har nettopp sovnet og gubben er sprunget på trening så blir vel sofasliting på meg i kveld. Kanskje jeg finner frem strikketøyet eller baker kaken for gubben som jeg lovet han til i morgen kveld..Hva er planen for i kveld da?
Her ble det avbrudd i jobbinga litt for tidlig i dag, så det må jeg ta igjen i kveld. Og så håper jeg å ha rompa nedpå sofaen lenge nok til å få se (deler av?) 71 grader nord i opptak![]()
Idag ble det indiskHva hadde dere til middag idag da? Ikke kjekt når de ikke vil sove slik vi vil de skal:-/. Kjenner meg godt igjen i det.
Vi har bare sett tv og spilt på iPadDere har gjort idag?titter innom mens vi ser på Mia og meg
![]()
Hvor er du på vei??Jeeeej! Wifi på fly er kjektBare nevner det
![]()
Så kjipt med slike dagerDa var middagen fortært og ligger som et slakt på sofaenpappaen ordner lille til kvelden. Vært helt umulig med lurene sine idag. Blitt en hel time sammenlagt!
![]()
Indisk er kjempegodtIdag ble det indisk
Nå har vi prøvd i tre kvarter å legge henne for kvelden. Hun er suupertrøtt, men bare ligger å kaver..
Hehe ja det kan væreEr vel fordi han er litt mindre det da![]()
![]()

Hadde nok jeg også gjortDa hadde jeg flyttet i allefall![]()
Har du prøvd noen andre jakker da?Hehe ja det kan være![]()
h&m,reima og zara+ arvet en ticket to heavenHar du prøvd noen andre jakker da?![]()
Ok. Får håpe de blir bedre nå snartMinste er frisk som en fisk
De to andre har feber..
Arvet en fra hm her og har prøvd napapjiri og zara herh&m,reima og zara+ arvet en ticket to heaven
OkeiArvet en fra hm her og har prøvd napapjiri og zara her![]()
Jepp, fornøyd med å slippe detDet er bra daskjønner ikke åssen du orker det jeg
var utslitt etter en halvtime med besøk den første tiden
![]()
JodaVar det ikke to friske før i dag?
Ettermiddagene går i ett hos dere også skjønner jegEtter jeg var innom sist
Er eldsten foret.
Mann og frøkna hentet på toget.
Eldsten kjørt på speideren
Vi har spist
Nå skifter mannen på lille U før han skal ammes og legges.
Når det er gjort kjører jeg og henter en forhåpentligvis ikke alt for våt og kald gutt.
Fornøyd med denOkeiHvordan var napapjiri?
Sofa og beina høytHva er planen for i kveld da?
Her ble det avbrudd i jobbinga litt for tidlig i dag, så det må jeg ta igjen i kveld. Og så håper jeg å ha rompa nedpå sofaen lenge nok til å få se (deler av?) 71 grader nord i opptak![]()
Takk, håper det slipper snartOk. Får håpe de blir bedre nå snart