Skravletråd september

Hva er planen for i kveld da?

Her ble det avbrudd i jobbinga litt for tidlig i dag, så det må jeg ta igjen i kveld. Og så håper jeg å ha rompa nedpå sofaen lenge nok til å få se (deler av?) 71 grader nord i opptak;)
Nja ikke så mye i grunnen. Mini har nettopp sovnet og gubben er sprunget på trening så blir vel sofasliting på meg i kveld. Kanskje jeg finner frem strikketøyet eller baker kaken for gubben som jeg lovet han til i morgen kveld..

Hva hadde dere til middag idag da? Ikke kjekt når de ikke vil sove slik vi vil de skal:-/. Kjenner meg godt igjen i det :-).
Idag ble det indisk :)
Nå har vi prøvd i tre kvarter å legge henne for kvelden. Hun er suupertrøtt, men bare ligger å kaver..

Idag ble det indisk :)
Nå har vi prøvd i tre kvarter å legge henne for kvelden. Hun er suupertrøtt, men bare ligger å kaver..
Indisk er kjempegodt:-).
Akkurat slik min gutt også gjør. I kveld prøvde jeg noe nytt hvor jeg søkte opp white noise på you tube som jeg satte på i bakgrunnen mens jeg la meg i sengen vår og masserte han i pannen og etterhvert ryggen når han la seg over på siden. Gikk 5-6 min så sovnet han. Ender somregel alltid i sutring og grining her og jeg sitter med han på skulderen og vugger han til han sovner. Så håper dette er noe som funker videre også:-)

Det er bra da ;) skjønner ikke åssen du orker det jeg :p var utslitt etter en halvtime med besøk den første tiden :p
Jepp, fornøyd med å slippe det ;)
Hehe:p må liksom gjøre litt hver dag :p I dag var det barnelege og shopping med min lille familie. Og nå venter vi på besøk av svigermor (eller svigermonster:p).... Lillemor måtte ha mer klær i str 50 (type h&m str 50 for der mindre enn de andre str 50). Hun svømmer i str 50 egentlig...

Etter jeg var innom sist

Er eldsten foret.
Mann og frøkna hentet på toget.
Eldsten kjørt på speideren
Vi har spist
Nå skifter mannen på lille U før han skal ammes og legges.
Når det er gjort kjører jeg og henter en forhåpentligvis ikke alt for våt og kald gutt.
Ettermiddagene går i ett hos dere også skjønner jeg;)

Hva er planen for i kveld da?

Her ble det avbrudd i jobbinga litt for tidlig i dag, så det må jeg ta igjen i kveld. Og så håper jeg å ha rompa nedpå sofaen lenge nok til å få se (deler av?) 71 grader nord i opptak;)
Sofa og beina høyt:P

Back
Topp