Masse lykke tilTid for tannlegen igjen da gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilTid for tannlegen igjen da gitt
HahaNei, synnøve!! skjerpings. Få liket opp av sofaen og ut!!![]()
Ha ha du er kjedelig daSå her satt jeg.
Hadde verdens nydeligste gutt på armen som lo og smilte.
Jeg satt helt forelsket, og vet dere hva han fant på.
Han la hodet bakover, sovnet med munnen på fult gap og snorket så jeg er sikker på at veggene ristet...
Ikke snakke med mamma nei, jeg føler meg såra og vondbråten
God morgen forresten.
Idag skal vi på 6 måneders kontroll på helsestasjonen, og hente eldsten når skolen er ferdig.
Han har mye lekser i dag, og trenger å låne en ny bok på biblioteket. Han skal også på speideren i kveld så da er de greit å hente han tidlig
Viktig å holde håpet oppe!Tusen takk![]()
vi har virkelig troen på det
fant ut at man bare kan ha penger på kontoen for å spare på sparekonto taper man nesten penger nå
vi har troen og håpet nå
![]()
Åå gleder meg til jeg sksl det ogsåSitter og hører på julemusikk
https://www.youtube.com/watch?v=jp0RD2zFToM
Næmmen, så uheldig daBlitt allergisk stakkars. Husstøvmidd (verste du kan få), ugress og pollen/burot av noe slagOg forsikringen er teit.. De dekker bare 3000 hvert forsikringsår da det "ikke er akutt", ergo tydeligvis ikke plagsomt for karen som nærmest har klødd seg til blods.. Og kronisk ørebetennelse er i tillegg et symptom, stakkars lille
![]()
Så utrolig stiligDet kan jeg halt fint
Er ikke så verst til å lage kaker jeg heller
Hva syns du om Angry Biers kaken min?
Vis vedlegget 137327 Vis vedlegget 137328
God turDa må vi dra til helsestasjonen
Ja skjerpe degShame on me...![]()
Næmmen, så uheldig damye plager!
Husker kalender, men ikke hva premiene varHusker dere julekalenderen vi hadde i fjor?
Hvilke premier ønsker dere der i år?
Er det hunden din som har blitt allergisk?Blitt allergisk stakkars. Husstøvmidd (verste du kan få), ugress og pollen/burot av noe slagOg forsikringen er teit.. De dekker bare 3000 hvert forsikringsår da det "ikke er akutt", ergo tydeligvis ikke plagsomt for karen som nærmest har klødd seg til blods.. Og kronisk ørebetennelse er i tillegg et symptom, stakkars lille
![]()
Hva gikk kalenderen ut på da?Husker kalender, men ikke hva premiene var
Oi, høres hektisk ut!!Ishj, angrer på at jeg takket ja til 100 prosent vikariat en periode. Er jo midt i eksamensperioden min, så blir ikke mye fritid fra kommende mandag til 25. november (eksamensperioden over), så sikker jobb til 21.-22. desember før vi er igang igjen med begge deler 4. januar igjen..
Men OM vi blir gravide lønner det seg med hensyn til foreldrepenger.. Også trenger jeg penger når hunden har bestemt seg for å være kostbar. Gidder ikke leve av slikk og ingenting, eller bruke opp alt av sparepeng![]()
Lover å bli et bedre menneskeJa skjerpe deg![]()
Kjipe ukerJaBlir medisiner resten av livet og han er jo bare 2 år.. Forrige uke var definitivt ikke min uke nei. Først telefon om at han hadde allergi med påfølgende testing (6400.-) så dårlige nyheter hos gynekologen og til slutt dårlige nyheter om bilen.. Jaja, og uke 39 begynte jo ikke bedre. Oppkast idag, dårlig igår, eksamen imorgen til neste torsdag..
Vel vel, uke 40 blir nok braEller, da skulle jeg jo ha hatt IKM (dumme dumme EL), så kanskje ikke
![]()
Var ikke så aktiv rundt juletider jeg heller, så jeg husker heller ikke hvordan den var. Eller var den på facebook?Hva gikk kalenderen ut på da?
Husker ikke jeg, då var sikkert ikke aktiv...
Var ikke så aktiv rundt juletider jeg heller, så jeg husker heller ikke hvordan den var. Eller var den på facebook?
Var det ikke et daglig spørsmål på nettsiden troHva gikk kalenderen ut på da?
Husker ikke jeg, då var sikkert ikke aktiv...
Å ja, da husker jeg denVar det ikke et daglig spørsmål på nettsiden tro
Måtte som regel besøke hjemmesiden til premien for å finne svar på spørsmålet![]()