Skravletråd september

Ja, svigers skal bo her en uke:)
Så deilig å ha mulighet til å låne leilighet!!:D
Ja, så greit da:)

Mhm, helt fantastisk:)
Vi snakker om å skaffe oss noe lignende selv med tider og stunder....men ikke noe vi har råd til enda:P

Gratulerer så mye med 3 år!!:D❤️
Håper alt ordner seg for dere til slutt!
Tusen takk :D ❤️ vi har virkelig troen på det :) fant ut at man bare kan ha penger på kontoen for å spare på sparekonto taper man nesten penger nå :p vi har troen og håpet nå ❤️❤️

Uff da:( er han syk??

Blitt allergisk stakkars. Husstøvmidd (verste du kan få), ugress og pollen/burot av noe slag :( Og forsikringen er teit.. De dekker bare 3000 hvert forsikringsår da det "ikke er akutt", ergo tydeligvis ikke plagsomt for karen som nærmest har klødd seg til blods.. Og kronisk ørebetennelse er i tillegg et symptom, stakkars lille :arghh:

ja det hadde hun nok:)
Men kan du ikke prøve lage? Det er ikke så vanskelig :)
Det kan jeg halt fint :)
Er ikke så verst til å lage kaker jeg heller
Hva syns du om Angry Biers kaken min?

025.jpg 026.jpg

Ishj, angrer på at jeg takket ja til 100 prosent vikariat en periode. Er jo midt i eksamensperioden min, så blir ikke mye fritid fra kommende mandag til 25. november (eksamensperioden over), så sikker jobb til 21.-22. desember før vi er igang igjen med begge deler 4. januar igjen.. :nailbiting:

Men OM vi blir gravide lønner det seg med hensyn til foreldrepenger.. Også trenger jeg penger når hunden har bestemt seg for å være kostbar. Gidder ikke leve av slikk og ingenting, eller bruke opp alt av sparepeng ;)

hehe ja tar tid:) Men blitt kjappere med tiden og erfaring:)
Tjener jo litt på det og;)

Jada, enkle er ofte det beste sier jeg:D
Ja,man vil jo gjerne bruke litt tid også for at man skal bli fornøyd også ;)

Som regel er det enkle ofte det beste :)

Ja, så greit da:)

Mhm, helt fantastisk:)
Vi snakker om å skaffe oss noe lignende selv med tider og stunder....men ikke noe vi har råd til enda:P
Det snakker vi om også:D
Men så liker jeg å reise litt rundt forskjellige steder så litt usikker:)

Back
Topp