HahaAlt for koselig her inne så kommer meg ikke avgårde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaAlt for koselig her inne så kommer meg ikke avgårde![]()
haha min mørke brune er heller ikke det du!!Har ikke noe valg jeg!!
Grå ettervekst er ikke lekkert![]()
Hipp, hipp hurra for 3 år og gratulerer så myeherregud jenter!! idag har jeg og mannen vært sammen 3 år
3 år med mye motgang, men vi er utrolig sterke og holder sammennå er vi så klare for en lillebror og lillesøster, og den følelsen har vi ikke kjent på ett år. vi har vært redde og engstelig for å miste igjen, men nå har vi troen på at dette kommer til å gå bra
veldig kjekt med el-tester for da slipper vi å "stresse" om f.eks snuppa ikke vil sove uten grunn. da kan vi utsette det en dag med god samvitighet
han sendte meg melding å gratulerte med 3 år og jeg ble rørt
jeg tror det er el-hormoner i gang, for jeg er veldig hormonell og det er sånn jeg er før el og før tr.
tenkte å bake gullerotkake eller se hva jeg finnersiden jeg skal prøve å holde meg unna laktose og gulten så får jeg se hva jeg finner. tenkte siden lille N er hjemme fra barnehagen skal vi kose oss
se om vi får til treffet eller ikke
jeg har lettet på kranen med ei annen venninne igår og inser at det å bare dytte vekk de gravide gjør det jo verre, men å kunne ha den muligheten at de ikke prater om det er god
det er for sårt enda og til og med mannen min sliter denne gangen
han får spørsmålet "når kommer nummer 2" han får frem ett "vet ikke" jeg hører det også av de som ikke vet om vår situasjon og jeg ønsker ikke å dele den med alle jeg. kanskje jeg en dag skriver den på bloggen min, men så langt er den bare mellom meg, mannen, familien og mine nærmeste
![]()
Var visst ikke det i dagHahaikke lett å løsrive seg
![]()
Hørtes godt utjaresten satt jeg i kjøleskapet så henne kan spise senere
kommer til å bake fruktmuffins så hun kan ha med i barnehagen i morgen. tror det blir med jordbær for det liker mannen og
![]()
Hadde vell stått enda om jeg skulle pynte noe så fintDen minni mus kaken brukte jeg nesten 3t på å pynte![]()
Jeg er ikke så fancy akkurat. Jeg veksler mellom kylling i karri og stekt ris med kylling og grønnsaker![]()
Vi kan kanskje bytte?Det må du ikke gjøre![]()
![]()
Har du ikke bilde av noen av kakene du har bakt i det siste da?Den minni mus kaken brukte jeg nesten 3t på å pynte![]()
Jeg er ikke så fancy akkurat. Jeg veksler mellom kylling i karri og stekt ris med kylling og grønnsaker![]()
hehe ja tar tidHadde vell stått enda om jeg skulle pynte noe så fint
Men er jo godt det også![]()
![]()
Greit og trygt med det man er vant tilhehe ja gjenstår å se. skal ikke si noe jeg assa. er ikke tøff på det der selv akkurat
Prada mot lily ?Vi kan kanskje bytte?![]()
Gratulerer så mye med 3 år!!herregud jenter!! idag har jeg og mannen vært sammen 3 år
3 år med mye motgang, men vi er utrolig sterke og holder sammennå er vi så klare for en lillebror og lillesøster, og den følelsen har vi ikke kjent på ett år. vi har vært redde og engstelig for å miste igjen, men nå har vi troen på at dette kommer til å gå bra
veldig kjekt med el-tester for da slipper vi å "stresse" om f.eks snuppa ikke vil sove uten grunn. da kan vi utsette det en dag med god samvitighet
han sendte meg melding å gratulerte med 3 år og jeg ble rørt
jeg tror det er el-hormoner i gang, for jeg er veldig hormonell og det er sånn jeg er før el og før tr.
tenkte å bake gullerotkake eller se hva jeg finnersiden jeg skal prøve å holde meg unna laktose og gulten så får jeg se hva jeg finner. tenkte siden lille N er hjemme fra barnehagen skal vi kose oss
se om vi får til treffet eller ikke
jeg har lettet på kranen med ei annen venninne igår og inser at det å bare dytte vekk de gravide gjør det jo verre, men å kunne ha den muligheten at de ikke prater om det er god
det er for sårt enda og til og med mannen min sliter denne gangen
han får spørsmålet "når kommer nummer 2" han får frem ett "vet ikke" jeg hører det også av de som ikke vet om vår situasjon og jeg ønsker ikke å dele den med alle jeg. kanskje jeg en dag skriver den på bloggen min, men så langt er den bare mellom meg, mannen, familien og mine nærmeste
![]()
Ja all inklusive hotell, bare meg og mannen!!OoohhDigg. Hotell?
NEI hehePrada mot lily ?![]()
Skjønner den. Så mange fine kakerJoda. kan dele noen av de ikke personlige kakene. mange lages jo med bilder, navn, datoer etc.
Vis vedlegget 137312
Vis vedlegget 137313 Vis vedlegget 137314
oohhJa all inklusive hotell, bare meg og mannen!!![]()
Bedre enn gråtthaha min mørke brune er heller ikke det du!!![]()