Lolo
Forumet er livet
Hva er den andre hobbyen da?hihi takk skjønne du![]()
Er nå gøy å holde på med.
Den andre hobbyen koster meg for mye...så denne er bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er den andre hobbyen da?hihi takk skjønne du![]()
Er nå gøy å holde på med.
Den andre hobbyen koster meg for mye...så denne er bedre![]()
Ekspert elr ei. Dyktig er du iallefallIkke ekspert jeg heller, men syns det er gøy å skrive om også![]()
Værstasjonen sier 7 grader.Var jaggu kaldt i morges gitt. Hva var temp. hos dere?![]()
Tusen takkEkspert elr ei. Dyktig er du iallefall![]()
Værstasjonen sier 7 grader.
Er grått ute, men regner ikke
Mannen min er ikke like priviligert med gode middagerTusen takk![]()
Høres herlig utHer sov han fra jeg la han kl 18:30 til amming kl 04:30.
Sov igjen kl 05:00 og ble vekker kl 06:45 av mannen som hadde forsovet seg..
Mannen min syns det er morsomt å ta med middagsrester til lunsj på jobbMannen min er ikke like priviligert med gode middager![]()
Har jo egentlig enda flere og når jeg tenker meg om, men de er mer på og av.Hva er den andre hobbyen da?
Det vil jeg troMannen min syns det er morsomt å ta med middagsrester til lunsj på jobb![]()
Gikk bra, vi hadde en effektiv morgen heldigvis.Høres herlig ut. Her var han klar for litt mat ca 30-45 min etter jeg la meg, ammet han og klarte å holde meg våken til han var ferdig og fikk han tilbake i egen seng. Var igjen klar for mat i 2 tiden. Da ble han værende å vår seng til han våknet kvart på 6.
Oi ikke kjekt å forsove seg:-/
Varm koffein ja...Mini sovnet kjapt i vognen, kaffekopp nr 2 er funnet og det regner ute.
Så du kommer innom her for å hente lunsjen før jobbDet vil jeg trokan godt få med litt jeg og
![]()
Bra han rakk jobben daGikk bra, vi hadde en effektiv morgen heldigvis.
Og dessuten er han ganske forkjølet og hadde sikkert veldig godt av disse 45 minuttene ekstra
Dvs. jeg skal ikke på jobb før fredag, men da kan du godt ha lunsj klar jaSå du kommer innom her for å hente lunsjen før jobb![]()
Hmm..Dvs. jeg skal ikke på jobb før fredag, men da kan du godt ha lunsj klar ja![]()
Har heldigvis fleksitidBra han rakk jobben da. Fort gjort å forsove seg. Hadde nok godt av litt ekstra med søvn da ja
.
Hørtes godt utHmm..
Hva var det vi skulle ha til middag på torsdag tro..
Det var der, hjemmelagde seikaker med raspede gulrøtter...