Skravletråd september

Helt klart:) Var tenkt å lage kakeblogg, men så har jeg mange nok bestillinger som det er..så det får drøye inntil videre:P

Hihi herlig:D

Neeeei, ikke så mye i formiddag egentlig. Skal slappe av.
Farmoren henter guttungen i barnehagen og har han frem til leggetid:)
Vi skal få unna noen ærender og ut å spise:)

Ja,og det tar vell litt tid også kan jeg tenke meg ;)

Så herlig da! :) godt med litt egentid også :) :)

Helt klart:) Var tenkt å lage kakeblogg, men så har jeg mange nok bestillinger som det er..så det får drøye inntil videre:p

Hihi herlig:D

Neeeei, ikke så mye i formiddag egentlig. Skal slappe av.
Farmoren henter guttungen i barnehagen og har han frem til leggetid:)
Vi skal få unna noen ærender og ut å spise:)
Syns du skal lage den like vel.
Hadde vært gøy og sett hva du lager

Kan ikke tenke meg det gikk toppers nei...
var ikke like aktiv som jeg kan være enkelte dager selv iallefall.

Ny i dag kanskje?
Men 10000 da skal man være en engasjert gjeng assa og ha alle med på laget.
Tror dersom man skal få med seg hele BV vil nok det være lettest i begynnelsen av måneden, men aldri si aldri.
Det er ganske mange som ikke har klart 2.525 enda og som ikke er så langt unna og det er ikke så mye igjen av september

Syns du skal lage den like vel.
Hadde vært gøy og sett hva du lager

Ja, hehe flere som sier det:)
Og ja...skjønner...men vet ikke. Tar tid å følge den opp også. :) Blir vel gjerne med tiden:)

Ser du har fått deg blogg:) Dyktig på kjøkkenet du:)

Jeg liker også lage middager, men er ingen ekspert på det.

Tror dersom man skal få med seg hele BV vil nok det være lettest i begynnelsen av måneden, men aldri si aldri.
Det er ganske mange som ikke har klart 2.525 enda og som ikke er så langt unna og det er ikke så mye igjen av september
Ja, virker som det er mest aktivitet da.

Jada, kan håpe det går:)

Sovet dårlig i natt?
Etter en veldig lang tid med veldig lite søvn fikk jeg faktisk 8 timer i natt hvor 6 av dem var i strekk :)
Vært våken 2-3 ganger pga amming. Sovner litt mens jeg ammer så mini blir liksom bare liggende i vår seng fra første amming ila natten. Av og til våkner jeg og får lagt han over i egen seng igjen. Så sover litt på halv åtte men en liten som plutselig tar tak i puppen og skal spise. Og han tar skikkelig tak og mens han fører puppen med hendene til munnen. Har 2 tenner og som brukes flittig på morgenkvisten:-/. Så stor fare for at ammingen er i fare for å avsluttes snart.

Vært våken 2-3 ganger pga amming. Sovner litt mens jeg ammer så mini blir liksom bare liggende i vår seng fra første amming ila natten. Av og til våkner jeg og får lagt han over i egen seng igjen. Så sover litt på halv åtte men en liten som plutselig tar tak i puppen og skal spise. Og han tar skikkelig tak og mens han fører puppen med hendene til munnen. Har 2 tenner og som brukes flittig på morgenkvisten:-/. Så stor fare for at ammingen er i fare for å avsluttes snart.
Her sov han fra jeg la han kl 18:30 til amming kl 04:30.
Sov igjen kl 05:00 og ble vekker kl 06:45 av mannen som hadde forsovet seg..

Back
Topp