Blander sikkert med 45000 innlegg som du skrev et stedNei men jeg snakket om 5000 å sa til r at hun var vel over der
Så kom hun med 148.000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blander sikkert med 45000 innlegg som du skrev et stedNei men jeg snakket om 5000 å sa til r at hun var vel over der
Så kom hun med 148.000
Den har vi ikke smakt på enda. Har glemt den faktisk :-oHvordan gikk det med krabben da?
La meg regne...Hahahadde blitt litt travelt og mye spam!
![]()
Hahaha, ja da hadde hun vært veldig flink ;-)La meg regne...
148.000 innlegg.
30 dager
4933 innlegg per dag
206 innlegg i timen hele døgnet
3,4 innlegg i minuttet
17,5 sekunder på hvert innlegg hele døgnet
Vennen, selv med spaming vil det være umulig..
Det var i andre tråden detRegner med det var totalt siden du hadde 45.000![]()
Vet ikke ennå.måtte rocke førstGod ide. Hvilken film?
Gjør detTelle gidder jeg ikke. Får prøve å huske på det i morgen
.
Tror det jaBlander sikkert med 45000 innlegg som du skrev et sted![]()
Høres slitsomt utOmsider hjemme etter en dagstur til hytta og besøkt foreldrene mine med mini. Mini sutra så og si hele veien begge veier, sov kun 30 min i 2. luren sin, hissig som fy bare jeg forsvant 1 min. Fått i mini mat nå og venter på at gubben skal komme hjem som sikkert blir midt i leggetiden til mini som vanlig. I morgen er det gubben sin tur til ha ha mini litt så jeg får hentet meg inn litt etter å ha vært omtrent alene med han siden torsdag:-/
Hvilken skal du se?Gutta drar å spiller fotball,lurer på om jeg skal se film jeg
Så fin daVar forresten opp og tok en titt på barnehagen lille U skal begynne i i mars.
Den begynner å ta form
Vis vedlegget 136976
Nja pleier å stelle han hvis gubben skal dusje/barbere seg/o.l men følte ikke for å være med han mens han er på doHva med å få lov å komme inn?![]()
Må bare huske å gå inn og sjekke hvordan jeg ligger an før jeg begynner å skravleGjør detjeg synes det er artig å følge med!
Tenker også det. Gubben har allerede begynt å legge planer for seg selv i morgen da. Meeen han får først la meg sove litt ut før han gjør noe annetHøres slitsomt ut![]()
Du fortjener litt hvile etter så mange dager![]()
Så moroJa, fiffig figurHar sett 4 episoder på rappen nå
![]()
Takk for detStakargod bedring!
Skjønner veldig godtJa, da skjønner du hva jeg mener![]()