Regner med det var totalt siden du hadde 45.000Snskket vi ikke om innlegg denne mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det var totalt siden du hadde 45.000Snskket vi ikke om innlegg denne mnd?
Det er jo skandale!!digger Red!
Usj da. Hvordan syk er han?
God bedring da![]()
Vi har gått i tog til inntekt for flyktningene,vært på bondegård ,kunstgalleri og fått middag hos svigers![]()
Har ikke hørt om den
Håpe han blir rask pigg igjenVirker som noe magegreier...
Takk for det
Jøss, har gjort masse dere da!
StakarForeløpig bare varm og vondt i hode![]()
Ja, da skjønner du hva jeg menerDet er helt sikkert
Jeg er alene med barna fram til onsdag![]()
Kult med helt ny barnehage daVar forresten opp og tok en titt på barnehagen lille U skal begynne i i mars.
Den begynner å ta form
Vis vedlegget 136976
Ja, er godt før det blir veldig kaldtDet er jo deilig![]()
Later somEffektiv du er![]()
God ide. Hvilken film?Gutta drar å spiller fotball,lurer på om jeg skal se film jeg
Så flott. Herlig med helt ny barnehageVar forresten opp og tok en titt på barnehagen lille U skal begynne i i mars.
Den begynner å ta form
Vis vedlegget 136976
Kult med helt ny barnehage da![]()
Ja, ikke santSå flott. Herlig med helt ny barnehage![]()
Hvordan gikk det med krabben da?Som dere har skravlet i dag da. ;-)
Vi har renset takrenner i dag vi, der var det mye gørr![]()
Og for en gangs skyld har ungene lekt sammen i lang lang tid i dag sånn at jeg fikk noen minutter for meg selv og lest litt ;-)
Til middag spiste vi fårikål og jammen spiste ikke frøkna det og ;-)
Hva med å få lov å komme inn?Hva er det med mannfolk å bruke lang tid på badet? Og spesielt når mini er trøtt og egentlig burde vært i seng.. gleder meg sånn til å få ferdig huset og få 2 bad
Vi har 2 bad + gjestedo...Hva er det med mannfolk å bruke lang tid på badet? Og spesielt når mini er trøtt og egentlig burde vært i seng.. gleder meg sånn til å få ferdig huset og få 2 bad
HahaSnakket om innlegg totalt.
Tror 148.000 innlegg på en måned er *litt* mye selv for RonjaR![]()