Det er hardt arbeidOmmøblere er ingen lett jobb. Svett jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hardt arbeidOmmøblere er ingen lett jobb. Svett jo
Flink du har vært da.Tredje maskin igang. Snart ferdig med å fjerne sommertøy samt for lite tøy hos guttene. Ulla finner jeg frem neste helg.
Et rom som skifter funksjon er rydda, og kjøkkenet rydda.
Da gjenstår bare resten av klæra, brett og legge på plass rent tøy, et par klesvasker til og bake brød og rundstykker. Har kontroll
Ja og middag da, men det blir lettvint i dag![]()
Spent på om de svikter megEr julegave da,siden lekmer sviktet![]()
Oi, det er pent tall5000 innlegg![]()
Hehe...det var rasende billig!Sykkel til frøkna, sklie til å ha i hagen, kontorstol til pulten til eldsten og et skjørt til frøkna.
Betalte totalt den nette sum av kr 155,-
Oj det var jo kuppSykkel til frøkna, sklie til å ha i hagen, kontorstol til pulten til eldsten og et skjørt til frøkna.
Betalte totalt den nette sum av kr 155,-
Hva er det?Har begynt å se på BlackList.. Var jo spennende jo![]()
Bare en igjen nåSå bra, flinke du![]()
Var siste dagen, så alt var satt ned.Hehe...det var rasende billig!heldig dere var!
Er veldig fornøydOj det var jo kupp
Deilig å være ferdig med det dabestilt 3/19 gaver idag og 8 av de er gaver som skal til andre fra lille N![]()
Koselig dag dere har hattI dag har jeg sammen med alle ungene først vært på loppemarked, så handlet grillmat og vært oppe på haugen og grillet med store deler av resten av nabolaget
Litt sliten nå, men hatt det veldig koselig.
Fikk sykkel og et skjørt til frøkna, en sklie til å ha i hagen og en kontorstol til eldsten på loppemarkedet og betalte tilsammen kr 155,-, veldig fornøyd med det
Hva har dere gjort i dag?
Elsker serienHar begynt å se på BlackList.. Var jo spennende jo![]()
Det skjønner jeg godtEr veldig fornøyd
Godt å ha stsrtetbestilt 3/19 gaver idag og 8 av de er gaver som skal til andre fra lille N![]()
Blir spennende å seSpent på om de svikter meg![]()
Du er vel der allerede duOi, det er pent tall![]()