Skravletråd september

Tredje maskin igang. Snart ferdig med å fjerne sommertøy samt for lite tøy hos guttene. Ulla finner jeg frem neste helg.
Et rom som skifter funksjon er rydda, og kjøkkenet rydda.
Da gjenstår bare resten av klæra, brett og legge på plass rent tøy, et par klesvasker til og bake brød og rundstykker. Har kontroll;)
Ja og middag da, men det blir lettvint i dag;)
Flink du har vært da.
Bare flydd rundt med barna i dag jeg

bestilt 3/19 gaver idag og 8 av de er gaver som skal til andre fra lille N :)

I dag har jeg sammen med alle ungene først vært på loppemarked, så handlet grillmat og vært oppe på haugen og grillet med store deler av resten av nabolaget :)

Litt sliten nå, men hatt det veldig koselig.
Fikk sykkel og et skjørt til frøkna, en sklie til å ha i hagen og en kontorstol til eldsten på loppemarkedet og betalte tilsammen kr 155,-, veldig fornøyd med det :)

Hva har dere gjort i dag?

Hehe...det var rasende billig!:D heldig dere var!
Var siste dagen, så alt var satt ned.
Var veldig heldig.
Sykkelen har litt rust og må oljes men fungerer helt fint.
Kontorstolen er av merket Håg som er kjent for god kvalitet, og den var nesten ikke slitt.
Sklien var en helt standart hage sklie som trenger en liten vask

I dag har jeg sammen med alle ungene først vært på loppemarked, så handlet grillmat og vært oppe på haugen og grillet med store deler av resten av nabolaget :)

Litt sliten nå, men hatt det veldig koselig.
Fikk sykkel og et skjørt til frøkna, en sklie til å ha i hagen og en kontorstol til eldsten på loppemarkedet og betalte tilsammen kr 155,-, veldig fornøyd med det :)

Hva har dere gjort i dag?
Koselig dag dere har hatt:D
Vi har bare vært hjemme, og lekt..
Eldstemann begynner også å bli litt varm, så han er nok nestemann ut mtp sykdom:(

Back
Topp