Satse på det blir braDet ble fem av de blå og en av den med mønster.
Gleder meg til å se hvordan det blir her hjemme. De gardinene vi har nå er ganske kjipe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satse på det blir braDet ble fem av de blå og en av den med mønster.
Gleder meg til å se hvordan det blir her hjemme. De gardinene vi har nå er ganske kjipe.
Ja! Gardinene vi har nå er hvite med sorte trær på. Rommet er i en lys beige farge. Blir litt kjedelig.Satse på det blir braAlltid gøy med litt forandring
![]()
Vi er ganske flinke å fordele kjøkkentjenestenOkeiHan som er kokken
?
"Du har lavt blodtrykk,anser deg som "blå""? Er jo ikke normalt det vell?En som jobbet på legekontoretikke min fastlege da.
Kommer til å be om 100% sm på mandag når jeg skal til fastlegen da. For nå er jeg lei!!!
Åååååh nå kom jeg på at jeg glemte å spørre om resultatet av blodprøvene jeg tok!!! Med tanke på jern!!!"Du har lavt blodtrykk,anser deg som "blå""? Er jo ikke normalt det vell?
Håper nå for guds skyld det er mer vett o fastlegen din da![]()
Skal de ikke si hva resultatet er om det er noe da? Eller må man spørre der? :/Åååååh nå kom jeg på at jeg glemte å spørre om resultatet av blodprøvene jeg tok!!! Med tanke på jern!!!![]()
Han skulle skrive et notat til fastlegen min da. Så får se hva han har å si![]()
Her blir det pølser på ungene (ups) og sushi på oss voksne til kvelds.Hva er/har vært middag i dag?![]()
JaÅh så godt daKose dere
Stars and stripes<3<3
Skulle egentlig ha hjemmelaget pizza men siden vi var så sent hjemme ble det pastaHva er/har vært middag i dag?![]()
Vi skal bygge hus så trenger kjøkkenVeldig mange fine kjøkken jaDere skal ha nytt
?
Kan hende han ikke så det eller tenkte på det. Eller så var prøvene fine også... Vet ikke...Skal de ikke si hva resultatet er om det er noe da? Eller må man spørre der? :/
Har fastlønn, men også provisjon om jeg jobber over en viss sum hver mndJobber du på provisjon?
FrisørKjekt med lønn av og til. Hva du jobber som?
Det er jo kjektFrisør![]()
Alt vel her, sånn bortsett fra bekkenet, men det går jo bra det også når man tar det for det det erKoselig at du hilser på allikevel snuppa
Håper alt er bra med deg!
Ja, trives jegDet er jo kjekt![]()