Håper du har hatt en fin dag på jobbJobber. Noe ventetid stikker innom nå og da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en fin dag på jobbJobber. Noe ventetid stikker innom nå og da![]()
Koselig at du hilser på allikevel snuppaJeg vil bare stikke innom og si. Jeg har ikke glemt dere
Jeg bare klarer ikke følge med her for tiden, det er mange, mange nye sider mellom hver gang jeg er innom. Og når jeg har skravletid så sitter jeg og skravler, strikker og helt ærlig....sovner i sofaen nesten hver gang... Da går det for fort her
Hva skal dere finne på?Her blir det mamma og datter tid i dag![]()
Jeg også,mer er mest her allikevellHopper litt fram og tilbake jeg![]()
Han skal på firma middag ...Hva skal dere finne på?skal mannen jobbe?
![]()
Det er deiligHar satt på meg vippeextention nå,bare for å prøve...ikke noe drastisk,men helt normalt. Og må si at det er helt utrolig herligbare å våkne opp om morgenen å se fresh ut,slippe den mascaraen...det er godt
![]()
Lykke til med vaskenGod dagher ble det ikke noe tur så da blir det husvask isteden
God ettermiddagGod morgen ! Her har vi bare ett barn hjemme, og det er jo nesten barnefri
Minsten våknet 09.30 og nå ligger han og jeg på sofaen og ser på tv.
Deilig!!
NæmmenLegen kunne ikke hjelpe meg![]()
Litt godt å litt mor & datter tid også ❤Han skal på firma middag ...jeg liker ikke det nå men sånn ble det bare
kose oss med god middag, snop og en film tenkte jeg
![]()
![]()
Håper dere fant noe fintDa er det ut å sjekke kjøkken![]()
Det er ille hvor fort det går!12 dager igjen til oktober jo!![]()
Ikke jeg hellerDet er deilig
Klarer ikke legge selv jeg![]()
Det håper jeg ogsåStakkars.
Håper på snart bedring hos dere også
To gravidbukser :/Etter hva?
Har vært det de siste dagene :/Hei![]()
Det bare er regn og uvær?
Hva sko har du fått deg?
Bilde?Har vært det de siste dagene :/
De ble noen hvite fra dkny på meg![]()
Haha fort gjortDa ble det nye gardiner på oss. Og litt annet stash. Skulle egentlig spare penger men... Uuups