Ja mamma sa detEr vel alltid verst med den først.
De neste får det vel inn tidlig fra de eldste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mamma sa detEr vel alltid verst med den først.
De neste får det vel inn tidlig fra de eldste
Ja hadde vært fint detHar hatt litt her også. Kanskje dere blir ferdig med det da
![]()
Syns også det har vært mye sykdom nå den siste tiden.Jepp. Mamma sa det var MYE sykdomkanskje vi får alt på en gang her
Ja kunne godt vært foruten detJa hadde vært fint detveldig leit når de er syke :/
Det er nok noe i det derJa mamma sa det![]()
Er høsten så er vel derforSyns også det har vært mye sykdom nå den siste tiden.
Ikke bare her i huset, men også blant alle rundt oss
Jeg ogJa kunne godt vært foruten det![]()
Hva er det legen ikke kan hjelpe med? :/Legen kunne ikke hjelpe meg![]()
Kos deg med kjærestetidKl 17 skal ungene fores.
Så skal eldste kjøres på disco, og lille U legges.
Mens frøkna legges skal eldsten hentes.
Så er han i seng, og maten til oss voksne lages.
Etter det er det kjærestetid
Dro til legen fordi jeg har hatt veldig vondt i magen hele uka. Magesmerter og forstoppelse. Men var ikke så mye å gjøre med detHva er det legen ikke kan hjelpe med? :/
Samme herJa greit å ha faste dager til det. Jeg må bli flinkere å sette av faste dager til det. Før mini kom hadde jeg fredagen som vaskedag men fløt litt ut da han kom
. Men får nå vasket 1-2 ganger i uka
![]()
Så hva skjer nå?Legen kunne ikke hjelpe meg![]()
Store planer om detKos deg med kjærestetid![]()
Så braDere skravlet nesten 9000 i går. Woooohooo!!!! Kjempebra! Klarer dere 10 000 i dag???
Prøver å storhandle 1 gang i uken men ikke alltid det går. Trening hva er det :-/? Trent 1 gang etter mini kom til verden hvis du ser bort fra turene jeg går da. Tror jeg må bli flinkere.Samme hernår man får barn så henger ingenting på greip mer
vi pleier å handle inn en gang i uka, og Sette opp ukesmeny, men det gikk ikke når snuppa kom ! Trening er tiltak også
![]()
Ha ha... Nei. Skjer ingenting. Er gravid så han mente det var derfor. Det er jo logisk. Men allikevel... Ingen hjelp å fåSå hva skjer nå?
Videre til spesialist?
Så kjedelig da.Ha ha... Nei. Skjer ingenting. Er gravid så han mente det var derfor. Det er jo logisk. Men allikevel... Ingen hjelp å få![]()
Anbefales i hvertfallKunne tenke meg det selv. Iallefall på sommeren .