Ikke kjekt når de små ikke er i form:-/Ja :/ håper jeg ogdet er stygg hoste og slapphet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kjekt når de små ikke er i form:-/Ja :/ håper jeg ogdet er stygg hoste og slapphet
Har en veldig fin start.
Har en liten veldig glad gutt her
Masse god bedring til N
God bedring
Uffda... er hun mye syk? :/
Så spennende. Planlegge kjøkken er så gøy!Så herlig. Her har vi vært våkne siden 6.45
. Nå sover mini første luren sin før vi skal ut og se på kjøkken om ett par timer
![]()
Nei :/Ikke kjekt når de små ikke er i form:-/
Jaaaa gleder meg. Satser bare på at gubben er enig i det jeg vil haSå spennende. Planlegge kjøkken er så gøy!
Føler det er mye som går nå for tiden. Men følger vel med høstenNei :/
Får vel en del fra barnehagen da tenker jeg:-/Så herlig da musemor![]()
Tusen takkja nå er det, men er barnehagestart og nesten aldri vært syk før :/
Jepp :/ nå er jeg heldig som kan være hjemme uten å få trekk i lønn etter 10 dager! Hun hadde rs viruset og da brukte jeg opp noen dager i sommer. Har slike dager via NAV ogFøler det er mye som går nå for tiden. Men følger vel med høsten
Ja :/Får vel en del fra barnehagen da tenker jeg:-/
Det er ihvertfall bra daJepp :/ nå er jeg heldig som kan være hjemme uten å få trekk i lønn etter 10 dager! Hun hadde rs viruset og da brukte jeg opp noen dager i sommer. Har slike dager via NAV og
Det er det viktigsteJaaaa gleder meg. Satser bare på at gubben er enig i det jeg vil ha![]()
Er veldig vanlig med mye sykdom ved barnehage start...Så herlig da musemor
Tusen takkja nå er det, men er barnehagestart og nesten aldri vært syk før :/
Ja syns også detDet er det viktigste![]()
Huff nei ser den... Blir litt mye når hun er mer borte enn i barnehagen :O når hun er slapp har hun ingenting i barnehagen å gjøre synes jegEr veldig vanlig med mye sykdom ved barnehage start...
Er ikke det jeg gleder meg mest til
Har likt smak da? Eller vil ha de samme tingene?Ja syns også det![]()
Er vel alltid verst med den først.Huff nei ser den... Blir litt mye når hun er mer borte enn i barnehagen :O når hun er slapp har hun ingenting i barnehagen å gjøre synes jeg
Har liksom ikke noe valgSyns du er flink så prioriterer rugingen, jeg![]()
Ja vi er egentlig ganske like og vil ha noenlunde det sammeHar likt smak da? Eller vil ha de samme tingene?
Jepp. Mamma sa det var MYE sykdomDet er ihvertfall bra da. Blir fort litt sykedager med små barn i barnehage. Spesielt første året har jeg forstått når de plukker opp alt omtrent
Har hatt litt her ogsåJepp. Mamma sa det var MYE sykdomkanskje vi får alt på en gang her