Skravletråd september

Jeg vil bare stikke innom og si. Jeg har ikke glemt dere

Jeg bare klarer ikke følge med her for tiden, det er mange, mange nye sider mellom hver gang jeg er innom. Og når jeg har skravletid så sitter jeg og skravler, strikker og helt ærlig....sovner i sofaen nesten hver gang... Da går det for fort her

Må gå å sminke meg:)
Har satt på meg vippeextention nå,bare for å prøve...ikke noe drastisk,men helt normalt. Og må si at det er helt utrolig herlig :) bare å våkne opp om morgenen å se fresh ut,slippe den mascaraen...det er godt :)

Jeg vil bare stikke innom og si. Jeg har ikke glemt dere

Jeg bare klarer ikke følge med her for tiden, det er mange, mange nye sider mellom hver gang jeg er innom. Og når jeg har skravletid så sitter jeg og skravler, strikker og helt ærlig....sovner i sofaen nesten hver gang... Da går det for fort her
Syns du er flink så prioriterer rugingen, jeg :)

Har satt på meg vippeextention nå,bare for å prøve...ikke noe drastisk,men helt normalt. Og må si at det er helt utrolig herlig :) bare å våkne opp om morgenen å se fresh ut,slippe den mascaraen...det er godt :)
Kunne tenke meg det selv. Iallefall på sommeren .

God morgen ! Her har vi bare ett barn hjemme, og det er jo nesten barnefri:p
Minsten våknet 09.30 og nå ligger han og jeg på sofaen og ser på tv.
Deilig!!

Ikke bare bare det heller da:-). Hadde egentlig ikke tenkt meg på tur jeg heller men mini nektet å sovne med bare vugging i vognen inne så måtte en tur ut:-).
Jeg skulle egentlig en tur med ferja, men det ble ikke noe. Og jeg er sykt trøtt og sliten så kjenner at jeg egentlig burde gå en tur for å få litt energi. Men må vaske da :P

Jeg skulle egentlig en tur med ferja, men det ble ikke noe. Og jeg er sykt trøtt og sliten så kjenner at jeg egentlig burde gå en tur for å få litt energi. Men må vaske da :P
Må egentlig vaske litt her også ila helgen. Tenkte å gjøre det på søndag :-)

Ja grei dag å gjøre det på :) jeg har mandag og fredag som faste vaskedager
Ja greit å ha faste dager til det:-). Jeg må bli flinkere å sette av faste dager til det. Før mini kom hadde jeg fredagen som vaskedag men fløt litt ut da han kom:-). Men får nå vasket 1-2 ganger i uka:-)

God morgen ! Her har vi bare ett barn hjemme, og det er jo nesten barnefri:p
Minsten våknet 09.30 og nå ligger han og jeg på sofaen og ser på tv.
Deilig!!
Så herlig:-). Her har vi vært våkne siden 6.45:-). Nå sover mini første luren sin før vi skal ut og se på kjøkken om ett par timer:-)

Back
Topp