Lolo
Forumet er livet
Bra plan daKl 17 skal ungene fores.
Så skal eldste kjøres på disco, og lille U legges.
Mens frøkna legges skal eldsten hentes.
Så er han i seng, og maten til oss voksne lages.
Etter det er det kjærestetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra plan daKl 17 skal ungene fores.
Så skal eldste kjøres på disco, og lille U legges.
Mens frøkna legges skal eldsten hentes.
Så er han i seng, og maten til oss voksne lages.
Etter det er det kjærestetid
Har satt på meg vippeextention nå,bare for å prøve...ikke noe drastisk,men helt normalt. Og må si at det er helt utrolig herligMå gå å sminke meg![]()
Får håpe detTakkhåper jeg i det minste får medisin eller noen gode råd som funker hvis det ikke er uvi.
Så koselig å se deg da det lille du får tid tilJobber. Noe ventetid stikker innom nå og da![]()
Da sitter jeg i armkroken til mannenJeg er bare på og av hele dagen, frem til kanskje kl 21? Men da er jeg all inn![]()
Syns du er flink så prioriterer rugingen, jegJeg vil bare stikke innom og si. Jeg har ikke glemt dere
Jeg bare klarer ikke følge med her for tiden, det er mange, mange nye sider mellom hver gang jeg er innom. Og når jeg har skravletid så sitter jeg og skravler, strikker og helt ærlig....sovner i sofaen nesten hver gang... Da går det for fort her
Koselig du stikker innom av og tilJobber. Noe ventetid stikker innom nå og da![]()
Kunne tenke meg det selv. Iallefall på sommeren .Har satt på meg vippeextention nå,bare for å prøve...ikke noe drastisk,men helt normalt. Og må si at det er helt utrolig herligbare å våkne opp om morgenen å se fresh ut,slippe den mascaraen...det er godt
![]()
Ikke bare bare det heller daGod dagher ble det ikke noe tur så da blir det husvask isteden
Jeg skulle egentlig en tur med ferja, men det ble ikke noe. Og jeg er sykt trøtt og sliten så kjenner at jeg egentlig burde gå en tur for å få litt energi. Men må vaske daIkke bare bare det heller da. Hadde egentlig ikke tenkt meg på tur jeg heller men mini nektet å sovne med bare vugging i vognen inne så måtte en tur ut
.
Må egentlig vaske litt her også ila helgen. Tenkte å gjøre det på søndagJeg skulle egentlig en tur med ferja, men det ble ikke noe. Og jeg er sykt trøtt og sliten så kjenner at jeg egentlig burde gå en tur for å få litt energi. Men må vaske da![]()
Ja grei dag å gjøre det påMå egentlig vaske litt her også ila helgen. Tenkte å gjøre det på søndag![]()
Ja greit å ha faste dager til detJa grei dag å gjøre det påjeg har mandag og fredag som faste vaskedager
Så herligGod morgen ! Her har vi bare ett barn hjemme, og det er jo nesten barnefri
Minsten våknet 09.30 og nå ligger han og jeg på sofaen og ser på tv.
Deilig!!
Ja :/ håper jeg ogJa gleder meg til å gå og kikke.
Stakkar liten :-/. Håper det går fort over![]()