Skravletråd september

Akkurat :) første gang siden fødselen at jeg gjorde det. Ellers har jeg tatt slike fem minutters dusjer der jeg hiver rundt meg håndkleet og kommer meg ut i stua. Bare for å høre at det går bra der ute med mannen og lille :p vet ikke hvorfor, men tenker at jeg alltid må være tilgjengelig :p
Hehe :p det er rart med det..slik var jeh med jenta også,litt hønemor :p skal prøve å ikke være så ille nå da :)

Like flinke vi da
Jeg har rett og slett ikke hatt skravletid i dag.
Og i kveld er jeg egentlig litt for trøtt samtidig som jeg driver og fargelegger

Tannlege med mellomste og ny nattevakt:D
Du da?
masse lykke til med begge deler :)

skal på dette aps tiltaket da.... huff har så vondt i magen at det knyter seg. jeg er så redd for utfallet, men samtidig vet jeg at jeg at når det er nok sykemelder legen min meg og jeg har dokumentasjon på hvor dårlig jeg er. jeg trives jo veldig på dette stedet og veldig hyggelig folk der men :/ også er det foreldremøte på kvelden :D

Hehe :p det er rart med det..slik var jeh med jenta også,litt hønemor :p skal prøve å ikke være så ille nå da :)

Veldig hønemor. Og samboer satt der "slapp av. Det går heelt fint altså." :p

synd nettsiden til gården er nede ellers kunne jeg vist hvor jeg skulle :) virkelig vakker utsikt fra den gården :D

Back
Topp