jenta86
Gift med forumet
Da kan du lage deg detHamburgerbrød har jeg faktisk liggende i fryseboksen faktisk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du lage deg detHamburgerbrød har jeg faktisk liggende i fryseboksen faktisk.![]()
Mhm!!! Håper den er like god som den ser ut.Så kjempegodt ut![]()
Ja det fikk jeg faktisk veldig lyst på nåDa kan du lage deg det![]()
Må testes ut en gang her ogsåMhm!!! Håper den er like god som den ser ut.![]()
Må innom butikken selv nå når jeg får ræva opp av sofaenMå testes ut en gang her også. Har ikke noen av ingrediensene i hus men må i butikken i morgen
![]()
Haha satt veldig godt i sofaen selvMå innom butikken selv nå når jeg får ræva opp av sofaentror jeg skal lage ekstra mye saus. Føler det alltid blir for lite til sånne retter!
En periode hadde vi ganske mange, men jeg kokte dem etter en dag i starten. Så da ble det jo litt
Hendte jo det var flere i bruk hver dag.
Hehe...sikkert greit å vente litt med barnepass, men i fremtiden er det jo kjekt![]()
Tusen takkOff da:-/. Lenge til han kommer hjem? God bedring ihvertfall![]()
Tusen takkUffgod bedring!! Høres ikke godt ut
![]()
Tusen TakkHuff :/ masse god bedring![]()
Da er det jo ikke så lenge tilTusen takkhåper han kommer litt over fire
![]()
Gryterett er lettNoen med middagsforslag til noe med kjøttdeig? Kommer bare på pasta og pizza men vil ha noe annet. Noe lettvint noe![]()
Nei, heldigvisDa er det jo ikke så lenge til![]()
Jippi! når er oppstart?Jippi.
Ulrik har fått barnehage plass![]()
![]()
![]()
Haha!Nå har jeg inntatt sofaen på lekerommet. Snuppa sitter på gulvet og spiller piano. Hun slår bare på de høye tonene. Musikken kunne vært dratt ut av en skummel skrekkfilm![]()
Ja dessverreMen herregudlirer folk virkelig av seg sånn dritt??? Skjønner godt at du kutter ut de folka!!
Hi hiHaha!jeg både ser og hører det for meg
![]()