jenta86
Gift med forumet
Skjønner det kan være vanskeligPrøve å ikke kjøpe på en stund nå da![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det kan være vanskeligPrøve å ikke kjøpe på en stund nå da![]()
![]()
Skjønner at du ikke orker kjøpe så mange jaHun har tatt mam helt fint til de siste ukene, så prøver dr browns som siste flaskeutvei. Da tror jeg vi har vært innom alle flasketyperregner med jeg får brukt mam sine uansett eventuelt når hun blir noen måneder eldre, om luft og mageproblemene bedrer seg
håper de browns fikser problemet, men da blir det nok ikke 10 til flasker av den typen
![]()
nei så har kuttet ut kontakt med henne for det mesteDet er dårlig gjort å gjøre narr av følelsene til andre. Kan ikke være en god venninne om man gjør det
Så bra at du har henne da, og at du ikkje skyver henne unna![]()
Ja, jeg tenkte kjøpe noen sko han kan bruke på jobbJa, visste bilde av de. og han så nå fornøyd ut. Så håpe det blir bra
Han trenger sko? Hva stil liker han?
Skjønner at du ikke orker kjøpe så mange ja
Satser på at hun kan bruke mam igjen også, når du har så mange av dem![]()
Skjønner den. Godt at hun forstår og vil ta hensyn danei så har kuttet ut kontakt med henne for det mesteklarer å prate med gravide venner så lenge det ikke blir snakk om dere situasjon for det takler jeg dårlig og jeg forandrer meg helt pga følelsene mine
![]()
glad hun er her for meg <3 hun sa at hun kunne ha på stor genser for å skjule magen sin også, men hun trenger jo ikke skjule det. hun må få lov å gå slik hun ønsker det![]()
en dag er det vår tur og håper det ikke er lenge til <3 jeg "sørger" på samme måte som når vi mistet elie og det er ikke helt en god måte. stenge det inne og stenge andre uteDet ordner seg skal du se![]()
vanskelig å tenke positivt kanskje, men man må nesten bare prøve.
Når skal dere begynne å prøve igjen?
Ja ok. Lage elr litt opp som converse?Ja, jeg tenkte kjøpe noen sko han kan bruke på jobb
Litt finere enn joggesko
Han liker både litt farge og klassisk stil
Så skal vel klare å finne noe, men må begynne et sted. Finnes jo så mye å velge mellom![]()
Ja, koking kan vel fort bli kjedelig :/Ideelt sett må jeg nok ha syv dr browns om vi bytter. Da blir det bare en kok om dagen, noe som passer utmerket. Koking av flasker er en kjedelig jobbmen hva gjør man ikke for disse barna
![]()
Jeg tenker kanskje lave. Han hadde converse en gang, men likte ikke dem så godt. Må sjekke ut de nettsideneJa ok. Lage elr litt opp som converse?
Mhm, får sjekke ut brandos, footway og zalando![]()
Flink du er SaraEndelig tilbake.
JEg fikk benyttet nedetiden til å lufte hunden, og strikke. Vi gikk ikke langt, og vi gikk ikke fort, men hun fikk gjort det hun trengte, og jeg fikk litt frisk luft og litt dagslys.
Vel tilbake har jeg strikket videre på teppet, og etterhvert "strikk en pinne, sjekk om bv er oppe, strikk en til, sjekk om bv er oppe..." og når det grønne gikk over i gult kom bv tilbake.
Bare dumt at jeg ikke tenkte på å spise lunsj...
Snart hente gutta, spise middag, foreldremøte og nattevakthva skal dere idag da?![]()
Klarte det kl 2330Kom du deg i seng i går?
ja. veldig glad for detSkjønner den. Godt at hun forstår og vil ta hensyn da
Dere har pause i prøvinga nå?
Ja, da klarte du detKlarte det kl 2330ikke så verst!
hehe vips blir det sko til deg og kidsa ogJeg tenker kanskje lave. Han hadde converse en gang, men likte ikke dem så godt. Må sjekke ut de nettsidene
Prøv å holde meg til herresko da![]()
Okei. Håper det snart blir deres tur igjenja. veldig glad for detvi hadde pause men så fikk vi klar signal til å prøve, da de som offetes ikke finner noe på prøvene og jeg får medisiner uansett. så vi setter i gang nå og jeg gleder meg
![]()
åjaSnart hente gutta, spise middag, foreldremøte og nattevakt![]()
Er det jeg frykterhehe vips blir det sko til deg og kidsa og![]()