spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Du bør rekke det jaJeg er vel rundt 2200 nå, så kommer da i mål
Greit å ta det rolig da ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du bør rekke det jaJeg er vel rundt 2200 nå, så kommer da i mål
Greit å ta det rolig da ja![]()
ja man trenger det ogDet skjønner jeg. Godt at du får besøk av ei venninne på fredag. Håper du får til å prate med henne
Godt med støtte fra venner også![]()
Kan ikke skjønne annetDu bør rekke det ja![]()
Det er dårlig gjort å gjøre narr av følelsene til andre. Kan ikke være en god venninne om man gjør detja man trenger det oghun er en god venninne ! <3 vet jo at ting som blir sagt kan bli forvekslet, men å gjøre narr av mine følelser som spesielt hun ene har gjort det er rett og slett ufint. kanskje det letter på trykket å se det jeg frykter... eller så blir det verre, men jeg vil ikke skyve henne unna selv om hun er gravid....
Såpass.. har ikke halvparten så mange engang jegI dag har jeg fått ryddet i skoene mine
Har i alle fall 10-15 som jeg skal kvitte meg med. Godt å gjøre plass til noen nye også![]()
![]()
Det ordner seg skal du sejeg sitter på det at natalia har storesøster men i himmelen og vil ikke at henne skal være alene her på jordjeg har vel mer eller mindre kuttet ut de som gjør narr av mine følelser og trodde henne her gjorde det, men hun gjorde det for min skyld <3 jeg føler meg så mislykket som bare mister gang på gang
tror det er fase jeg bare må gjennom og ting blir forsterket pga ME som gjør at jeg allerde er nede med humøret fordi jeg ikke kan leve slik jeg ønsker det... det har blitt for mye på kort tid. har jo hatt ME 6 år men fikk først diagnosen i juni... jeg vet dette er en fase og jeg kommer meg tilbake igjen. gleder meg til å sette i gang med prøving igjen og det skal bli godt å få den nærheten med mannen igjen <3
Høres ut som et bra målKan ikke skjønne annet
Satser på å komme over 2300 i løpet av dagen![]()
Jeg tror kanskje ikke jeg har helt oversikt over hvor mange jeg harSåpass.. har ikke halvparten så mange engang jeg![]()
Jeg liker å ligge godt anHøres ut som et bra målhalvveis i september da. Ligger godt an
![]()
Glad jeg ikke har noe skodilla eller annen form for dillaJeg tror kanskje ikke jeg har helt oversikt over hvor mange jeg har![]()
I overkant glad i sko kan du si![]()
Ja, det er vel kanskje like greitGlad jeg ikke har noe skodilla eller annen form for dilla![]()
Okei. Godt dere fikk sove noen timer da
Hvis de nye flaskene fungerer, så får du vurdere om du skal investere i noen flere![]()
Fant du sko i går?
De hadde de på ebay faktisk, men prisen var skyhøy med toll og alt tilsammen. Fant en modell fra vagabond som var veldig lik så vi kjøpte deFant du sko i går?![]()
Det gjør detJa, det er vel kanskje like greit
Det går jo fort noen penger på det![]()
Ja, dumt å bruke natta på koking av flaskerVar sårt trengtja, lurer på om jeg skal få kjøpt en til nå mens vi utprøver de. Så slipper jeg å koke midt på natta og heller gjøre det når vi står opp for dagen syv
![]()
Ville bare ikke kjøpe noen flere flasker nå i tilfelle hun ikke tok de. Har allerede brukt en formue på flasker![]()
12 mam flasker med 12 nye tutter i tillegg og flere avent i den perioden vi prøvde ut forskjellige.. blir noen tusenlapper til slutt altså
![]()
Okei, skjønner at du ikke valgte dem da:/De hadde de på ebay faktisk, men prisen var skyhøy med toll og alt tilsammen. Fant en modell fra vagabond som var veldig lik så vi kjøpte de![]()
Ja, dumt å bruke natta på koking av flasker![]()
Høres ut som det har gått en del penger på flasker så langt. Håper det er rett type du har funnet nå da![]()
Okei, skjønner at du ikke valgte dem da:/
Satser på at han blir fornøyd med dem
Vurderer å kjøpe sko i bursdagsgave til mannen i år, men usikker på hva jeg skal kjøpe..