Skravletråd september

Det skjønner jeg. Godt at du får besøk av ei venninne på fredag. Håper du får til å prate med henne :)
Godt med støtte fra venner også :)
ja man trenger det og :) hun er en god venninne ! <3 vet jo at ting som blir sagt kan bli forvekslet, men å gjøre narr av mine følelser som spesielt hun ene har gjort det er rett og slett ufint. kanskje det letter på trykket å se det jeg frykter... eller så blir det verre, men jeg vil ikke skyve henne unna selv om hun er gravid....

ja man trenger det og :) hun er en god venninne ! <3 vet jo at ting som blir sagt kan bli forvekslet, men å gjøre narr av mine følelser som spesielt hun ene har gjort det er rett og slett ufint. kanskje det letter på trykket å se det jeg frykter... eller så blir det verre, men jeg vil ikke skyve henne unna selv om hun er gravid....
Det er dårlig gjort å gjøre narr av følelsene til andre. Kan ikke være en god venninne om man gjør det :(
Så bra at du har henne da, og at du ikkje skyver henne unna :)

I dag har jeg fått ryddet i skoene mine:)
Har i alle fall 10-15 som jeg skal kvitte meg med. Godt å gjøre plass til noen nye også ;) :p
Såpass.. har ikke halvparten så mange engang jeg :p

jeg sitter på det at natalia har storesøster men i himmelen og vil ikke at henne skal være alene her på jord :( jeg har vel mer eller mindre kuttet ut de som gjør narr av mine følelser og trodde henne her gjorde det, men hun gjorde det for min skyld <3 jeg føler meg så mislykket som bare mister gang på gang :( tror det er fase jeg bare må gjennom og ting blir forsterket pga ME som gjør at jeg allerde er nede med humøret fordi jeg ikke kan leve slik jeg ønsker det... det har blitt for mye på kort tid. har jo hatt ME 6 år men fikk først diagnosen i juni... jeg vet dette er en fase og jeg kommer meg tilbake igjen. gleder meg til å sette i gang med prøving igjen og det skal bli godt å få den nærheten med mannen igjen <3
Det ordner seg skal du se :) :) vanskelig å tenke positivt kanskje, men man må nesten bare prøve.
Når skal dere begynne å prøve igjen?

Såpass.. har ikke halvparten så mange engang jeg :p
Jeg tror kanskje ikke jeg har helt oversikt over hvor mange jeg har :rolleyes: :p
I overkant glad i sko kan du si ;)

Jeg tror kanskje ikke jeg har helt oversikt over hvor mange jeg har :rolleyes: :p
I overkant glad i sko kan du si ;)
Glad jeg ikke har noe skodilla eller annen form for dilla :p

Okei. Godt dere fikk sove noen timer da:)
Hvis de nye flaskene fungerer, så får du vurdere om du skal investere i noen flere ;)

Var sårt trengt :) ja, lurer på om jeg skal få kjøpt en til nå mens vi utprøver de. Så slipper jeg å koke midt på natta og heller gjøre det når vi står opp for dagen syv :)
Ville bare ikke kjøpe noen flere flasker nå i tilfelle hun ikke tok de. Har allerede brukt en formue på flasker :P :o 12 mam flasker med 12 nye tutter i tillegg og flere avent i den perioden vi prøvde ut forskjellige.. blir noen tusenlapper til slutt altså :p

Var sårt trengt :) ja, lurer på om jeg skal få kjøpt en til nå mens vi utprøver de. Så slipper jeg å koke midt på natta og heller gjøre det når vi står opp for dagen syv :)
Ville bare ikke kjøpe noen flere flasker nå i tilfelle hun ikke tok de. Har allerede brukt en formue på flasker :P :o 12 mam flasker med 12 nye tutter i tillegg og flere avent i den perioden vi prøvde ut forskjellige.. blir noen tusenlapper til slutt altså :p
Ja, dumt å bruke natta på koking av flasker :eek:
Høres ut som det har gått en del penger på flasker så langt. Håper det er rett type du har funnet nå da;)

De hadde de på ebay faktisk, men prisen var skyhøy med toll og alt tilsammen. Fant en modell fra vagabond som var veldig lik så vi kjøpte de:)
Okei, skjønner at du ikke valgte dem da:/
Satser på at han blir fornøyd med dem:)
Vurderer å kjøpe sko i bursdagsgave til mannen i år, men usikker på hva jeg skal kjøpe..

Ja, dumt å bruke natta på koking av flasker :eek:
Høres ut som det har gått en del penger på flasker så langt. Håper det er rett type du har funnet nå da;)

Hun har tatt mam helt fint til de siste ukene, så prøver dr browns som siste flaskeutvei. Da tror jeg vi har vært innom alle flasketyper :p regner med jeg får brukt mam sine uansett eventuelt når hun blir noen måneder eldre, om luft og mageproblemene bedrer seg :) håper de browns fikser problemet, men da blir det nok ikke 10 til flasker av den typen :p

Okei, skjønner at du ikke valgte dem da:/
Satser på at han blir fornøyd med dem:)
Vurderer å kjøpe sko i bursdagsgave til mannen i år, men usikker på hva jeg skal kjøpe..

Ja, visste bilde av de. og han så nå fornøyd ut. Så håpe det blir bra:)
Han trenger sko? Hva stil liker han?

Back
Topp