Kos deg masseGudd mårning! Ja, blir å gå ned til byen igjen idag til barseltreff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg masseGudd mårning! Ja, blir å gå ned til byen igjen idag til barseltreff![]()
Ikke så mye valg når alternativ er innesnøddJa, må jeg så må jeg![]()
Jepp, september er hektiskHehe! Travle tider![]()
Kom du deg i seng i går?Håper jeg også![]()
Klarte det før jeg tok kvelden daGikk jo ikke så fort![]()
Greit å ha alt i ordenHee har vi alt på plass![]()
Jeg har nettopp trent, skal i butikken og på apoteket og gjøre litt husarbeidHar dere noen planer for dagen da?
Jeg skal prøve å få sovet litt, ryddet roterommet nede slik at jeg kan fylle det med ting fra roterommet oppe siden det skal lille U flytte inn på og forhåpentligvis shoppe litt.
Genial planI dag skal jeg ingenting. I går var jeg super aktiv og fikk virkelig svi for det. Så i dag ligger jeg enten i senga eller sofaen. Kanskje på kjøkkenet og lager kake![]()
Haha....absolutt ikke lettPrøver... jeg er svaaaak...
Så fin den bleVis vedlegget 136290 Slik ble vesten![]()
Det skjønner jeg godtTusen takk:O) Fornøyd selv.![]()
I dag blir det pannekaker herHva er det til middag i morgen?
Han kommer til og bli så flott i den , også med hvit skjorte underDet skjønner jeg godt![]()
Så kjedelig :/Jeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Da blir han nok veldig stiligHan kommer til og bli så flott i den , også med hvit skjorte under![]()
ja hihi. lurer på lage en lik i rød til julDa blir han nok veldig stilig![]()
Det hørtes veldig fint utja hihi. lurer på lage en lik i rød til jul![]()
Og konstant våte skoNei, bare ufyselige veier..