Ikke alltid. Noen tar bare hbTar de ikke det når de tar de blodprøvene? :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid. Noen tar bare hbTar de ikke det når de tar de blodprøvene? :-/
Ganske sikkerIkke sikkert det daikke ta sorgene på forskudd
![]()
Så deiligNettopp dusja og sminket meg! Det var virkelig forfriskende!!!
Da er det på tide å sove litt. Håper snuppa her vil sove litt ogJeg har vært våken siden kl 04 så nå syns jeg lille U snart kan ta seg en blund slik at jeg kal få sove igjen
Uff da, så tidligJeg har vært våken siden kl 04 så nå syns jeg lille U snart kan ta seg en blund slik at jeg kal få sove igjen
Helt enig! Her ee det som regel bare slapsDet er skikkelig bortkasta!!![]()
Jepp, snøen kan komme en uke før jul og forsvinne 1.nyttårsdagÅåh, jeg er så enig. Snø på julaften er obligatorisk men ellers, nei! Kanskje på nyttårsaften også.
Jepp! Holder leeenge. Ds slipper jeg å måke ogsåJepp, snøen kan komme en uke før jul og forsvinne 1.nyttårsdag
Holder i massevis!
Ingen i nærheten dere kan bruke til barnepass?Ja, drevet på i noen år nåer kjempegøy
![]()
Ja, men så kjedelig å dra uten mannen/han uten megnår vi en dag får kjøpt hus der vi ønsker å bo er det bare en svipptur til, men enn så lenge bor vi i byen og klubben er på et tettsted
![]()
Blir vel til at man tar annenhver gang etterhvertorker ikke tenke på å prøve å dra jenta med dit og satse på hun sover.
![]()
Håper dere får sove begge to snart.![]()
Da er det på tide å sove litt. Håper snuppa her vil sove litt og![]()
Lille U våknet igjen kl 04 og var sulten (da hadde han sovet siden han fikk mat rundt kl 23).Uff da, så tidlig
Håper du får til en dupp snart!
Jaja, da får du sette inn tiltakGanske sikker![]()
Huff, så kjedeligLille U våknet igjen kl 04 og var sulten (da hadde han sovet siden han fikk mat rundt kl 23).
Var veldig glad og vi gikk opp litt.
Kl 05:15 sov han igjen, men jeg klarte ikke å sovne av og ble liggende våken til jeg måtte opp
Slaps er jo ufattelig kjiptHelt enig! Her ee det som regel bare slaps
Hehe...måking er mannens jobbJepp! Holder leeenge. Ds slipper jeg å måke også![]()
Syns egentlig snø er ganske koselig, jeg.Jepp, snøen kan komme en uke før jul og forsvinne 1.nyttårsdag
Holder i massevis!
Det er der her og, men innimellom snør det så mye at det må bli tatt fort hvis ikke vi skal snø inneHehe...måking er mannens jobbvi har heldigvis traktor om vi skulle ha bruk for det
![]()
Så kjedelig daLille U våknet igjen kl 04 og var sulten (da hadde han sovet siden han fikk mat rundt kl 23).
Var veldig glad og vi gikk opp litt.
Kl 05:15 sov han igjen, men jeg klarte ikke å sovne av og ble liggende våken til jeg måtte opp
Håper han sovnet godt til slutt![]()