Det er vi ikke her. Kommer flekker på altDet skal jeg gjøremen av en eller annen grunn så er vi ganske så flekkfrie i huset her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vi ikke her. Kommer flekker på altDet skal jeg gjøremen av en eller annen grunn så er vi ganske så flekkfrie i huset her
![]()
Problemet mitt er at jeh ikke hiver når de er utslitte, derfor så mangeDet har ikke jeg. Tipper jeg max har ti par sko. Da har jeg telt med fjellsko, fotballsko osv.
Jeg vil og ha nye støvletter!!Det er ekstra ille nå.
Elsker støvletter og vesker og støvlett sesongen ha begynt nå og mange nyheter i butikkene
(Og da må man da også ha veske ikke sant)
Der ser du, jeg er ikke så kresen.Det var jo en kort liste![]()
Fårikål er jeg enig med deg i, og rakfisk. Men rød fisk og ikke minst sushi - elskLiker det meste, men ikke følgende:
- Fårikål
- Sushi
- Rakelaks
- Rød fisk
Kjøpte et nytt par forrige uke, men trenger minst et par tilJeg vil og ha nye støvletter!!![]()
Tar nok ikke sååå lang tid med den lille kroppen der![]()
Grandiosa? Er det på listen?Der ser du, jeg er ikke så kresen.
Bare ikke fårikål.
Å ja, jeg glemte baccalao
Jeg vil ha nye støvletter (pihl, kanskje?), ny bukse (floyd?) og ny genser/bluse som jeg sikler på fra floyd den også. Må se om det er tid for det snartKjøpte et nytt par forrige uke, men trenger minst et par til![]()
Krysser fingra!Hun har fått 3 måltider med collett til nå. Litt gulp ble det, men det er vanligellers spist bra faktisk. Er veeeldig spent på om skrikingen kommer mellom fem og seks ikveld.. :S
Har jo selvfølgelig kommet noen flekker nå og da,men har aldri hatt bruk for flekkfjerner...Det er vi ikke her. Kommer flekker på alt
Liker du ikke baccalao?Der ser du, jeg er ikke så kresen.
Bare ikke fårikål.
Å ja, jeg glemte baccalao
Gutten blir 3 år nest uke jenta er 15 Mnd![]()
Spiser det dersom jeg er alene med ungene, ikke gidder å lage mat og de har lyst påGrandiosa? Er det på listen?
La meg tenke, er ikke noe glad i klippfisk eller tomater...Liker du ikke baccalao?
Er en favoritt her![]()
Tenkte jeg skulle gå amok på Norvegian outlet i romjulen.Jeg vil ha nye støvletter (pihl, kanskje?), ny bukse (floyd?) og ny genser/bluse som jeg sikler på fra floyd den også. Må se om det er tid for det snart![]()
Hvor gammel er hun nå?TakkKrysser både fingre og tær her, jeg
![]()
![]()
Smart planTenkte jeg skulle gå amok på Norvegian outlet i romjulen.
Trenger nye klær til jeg skal tilbake på jobb