Næææ gjør nok ikke det..Det må han jo klare da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næææ gjør nok ikke det..Det må han jo klare da![]()
Ja regner mrd detDa blir han nok fornøyd![]()
Klær og ting til barna er gøyDet er jeg ikke så glad i, men det er så mye annet.
Klær og ting til barna, skoooo!!, veeeesker!!!, sminke, ting til huset +++++
Har veldig mye jeg også, men det meste er klar for søpla.Må jo ha støvletter og veske som matcher
Tror jeg har nok sko egentlig, men finnes jo så mye fint![]()
Kondolerer så myeVi skal ha fårikål rester til middag i dag![]()
Ha ha!Er godt detKondolerer så mye
vet ikke hvor skoene mine er. .. er så gøy å pusse oppHar veldig mye jeg også, men det meste er klar for søpla.
det er herligHaha så morsomt. Mini ligger og ler i søvne:-D
På hvilket plan.Ha ha!Er godt det![]()
Gi en lyd om det funker.. er irriterende med flekker på klærneDa er det bare for oss å få flekker på klærne,så jeg får testa disse ut![]()
Jeg har 2 flytte esker og 1-2 sorte søplesekker med sko jeg skal gå gjennomvet ikke hvor skoene mine er. .. er så gøy å pusse opp![]()
Ha ha! Ler meg i hel! Jeg skulle invitert deg på middag en dag. du hadde snudd i døraPå hvilket plan.
Lukter prump og smaker verre
Det har ikke jeg. Tipper jeg max har ti par sko. Da har jeg telt med fjellsko, fotballsko osv.Jeg har 2 flytte esker og 1-2 sorte søplesekker med sko jeg skal gå gjennom
njåååå..Haha så morsomt. Mini ligger og ler i søvne:-D

Liker det meste, men ikke følgende:Ha ha! Ler meg i hel! Jeg skulle invitert deg på middag en dag. du hadde snudd i døra![]()
Det skal jeg gjøreGi en lyd om det funker.. er irriterende med flekker på klærne
Det var jo en kort listeLiker det meste, men ikke følgende:
- Fårikål
- Sushi
- Rakelaks
- Rød fisk