Er en hth ting som du kan feste drikkeflasken til den delen som hakker opp alt slik at det blir drikkenes. Så er det bare å bytte over til drikketut når det er ferdigKult, det har jeg ikke hørt om før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en hth ting som du kan feste drikkeflasken til den delen som hakker opp alt slik at det blir drikkenes. Så er det bare å bytte over til drikketut når det er ferdigKult, det har jeg ikke hørt om før![]()
Jeg syns detvar det godt?
Kjenner til denSitter på sofan har tenk å støvsuge men de skjer ikkje mye![]()
Hvor du ligger på listen har ingen betydning så lenge man klarer skravlekravet...Jeg skravler meg nedover på listen
Spørs vel hvor man bor og hva som gjør at den går. Når det er været, tar der ofte tid her, dog oftere 1-2 enn 3 daJeg vil si det er helt uvanlig her over. Kan ikke huske sist strømmen var borte mer enn noen sekunder jeg...
Hva skal du buzze?Jeij!
Da har pakken rra Buzzador kommet![]()
Har igjen en liten ting til kb nå +til svigerfar*2Så heldig du er.
Har bare kjøpt 4 hittil jeg
Nå skal jeg og jenta på kjøpesenteret der jeg jobber,skal skrive under noe papirer Nav skal ha når jeg går permitert. Også skal vi kjøpe oss noe mat kanskjeDere gjør da?![]()
kjøper til mange viWow flink du er. Eg har ikkje så mangen å køpa till eftersom me e så lite familje her.
Samme som meg. VanishHva skal du buzze?
Samme som meg. VanishHva skal du buzze?
Jeg har tatt de verste heldigvisHar igjen en liten ting til kb nå +til svigerfar*2
Ja då e det bra å børja tidigtkjøper til mange vi
Jeg vet hva jeg skal kjøpe til deJeg har tatt de verste heldigvis
Hahaha skjer lite ofta baraKjenner til den![]()
A..Samme som meg. Vanish
Desember er en veldig koselig måned dersom man slipper å stresseJeg vet hva jeg skal kjøpe til de![]()
Samme som meg. Vanish
Høres da innmari deilig utÅh for en magisk morgen. Våknet kl. 08.30. Lagde meg en enkel,men god frokost. Bakt en kake. Og nå litt bv og nettetid![]()