jeg får vell spille the sims mens jeg skravler med dere vel
skal hente snuppa etter frukten så går her i fra halv 3
burde kanskje få ryddet litt og vasket også. men det tar jo bare en halvtime 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leter meg i hjel så jeg håper det jaIngen andre nettbutikker som har da?
Hvis ikke høre om de får dem inn igjen ?Leter meg i hjel så jeg håper det ja
Skulle bare mangletusen takk![]()
Nei hehe. Min har en favorittgenser og. den har han 3 like avEr ofte jeg sier... "ikke farlig å prøve noe nytt for engangs skyld"![]()
Ja det går annHvis ikke høre om de får dem inn igjen ?![]()
De er rare altsåNei hehe. Min har en favorittgenser og. den har han 3 like av![]()
Ja hehe. også shopper han sjelden. men når han gjør går det med en del tusen for han trenger så myeDe er rare altsåhar noen tskjorter som er like hjemme her..
![]()
Ja,han skjønner ikke hvorfor jeg bruker så lite penger på klær...men er vell fordi jeg fordeler det litt utover og ikke alt i en smellJa hehe. også shopper han sjelden. men når han gjør går det med en del tusen for han trenger så mye![]()
Det gjør jeg ogJa,han skjønner ikke hvorfor jeg bruker så lite penger på klær...men er vell fordi jeg fordeler det litt utover og ikke alt i en smell![]()
Det de skulle ha gjort de ogsåDet gjør jeg ogen kjole her og en kjole der
![]()
Gutten blir 3 år nest uke jenta er 15 MndHvor gammel er han/hun du har nå da? Tett og travelt men sikkert kos![]()
Julegaver ja. De e lurt å køpa de tidigare. Må nestan børja snart eg og.Weekendbag
Julegaver til kb
Etter googling var det den finesteFin farge det da![]()
Er snart ferdig herJulegaver ja. De e lurt å køpa de tidigare. Må nestan børja snart eg og.
Så heldig du er.Er snart ferdig her
Hva ble der til lunsj?Endelig har jeg fått meg lunsj.
Bare 1,5 timer senere enn planlagt..